Skravletråd NY!!!

Hehe, ja, sånt kan vel også skje.

Jeg har sånnsett en kjedelig jobb. Jeg sitter alltid inne med pc. Med mindre datasystemene er nede, da... da spiller vi hangman etc på whiteboard på spiserommet. Vi har aldri vannkrig.
Ja akkurat i dag ble det sånn. De bråbestemte seg de som var ute ;-)
Og flott er det at de tar avgjørelser selv ;-)

Jeg sitter ikke ofte med pc på jobb. Rundt tiden for mndsplan, og så er jeg stedfortreder for styrer, så jeg anviser og betaler regninger. Det har jeg fastsatt tid hver uke til å få gjort.

Hangman holder aldri vi på med ;-)

Det er derfor jeg ikke gidder henge meg opp i slike ting. (også har jeg 65 igjen, så ingen fare.)

Får se om jeg klarer å stoppe da :p
Sitter her på rommet og kjeder meg når gubben har besøk i stua...
Får se en film på telefonen :p

JEg har bare farmor igjen, de andre er døde. Det er mannens besteforeldre også.

Siden vi har en familie som går i mange bursdagsselskap, så treffer jeg henne ofte, men da med mange andre også, så det blir ikek så mye prat, men en god klem ialle fall :)

Det er bare farfar som er død her, men det skjedde når jeg var 2 så har jo alltid hvert sånn. Men har nesten ikke kontakt med noen på pappa sin side egentlig.

Nei det blir ikke så lange prater da men er jo godt med en god klem da :)
Her orker ikke mormor å reise i bursdag lenger og det er bare frøkna sin som blir feiret så jeg må besøke de hjemme. Men så har mormor hvert mye syk siste 1,5 året så jeg skjønner det godt.

JEg har bare farmor igjen, de andre er døde. Det er mannens besteforeldre også.

Siden vi har en familie som går i mange bursdagsselskap, så treffer jeg henne ofte, men da med mange andre også, så det blir ikek så mye prat, men en god klem ialle fall :)
Jeg har ingen igjen, men samboer har sine besteforeldre på moren sin side. Vi treffer dem ikke så ofte dessverre. Et par ganger i året... Treffer dem til helga da, skal på grillselskap med familien da :-)

Hvem sier f.eks at man ikke kan grille selv om det ikke er sol?

Ja, vi hadde pølser i brød og lompe til middag.

Det var brattwurst og polske krydderpølser av et navn jeg ikke husker, god og mager for den er melkefri, vanlige grillpøsler for vi hadde en åpnet pakke, og lillesøster tåler jo melk, og et par slike med bacon rundt for det er jeg så glad i. Grillet ute, servert inne. Vi elsker grillmat, vi bare har ikke alltid så trivelig vær ¨sitte ute i
Kan fint grille selv om det ikke er strålende som og varmt ja! Det gjør vi innimellom og:)

JEg synes ikke jeg har JOBBA så mye for disse 2500, men så har jeg da hatt sofatjeneste med pc hver eneste kveld egentlig.

(men jeg klarer jo ikke topp 10 da)
Jeg synes jeg har jobba hardt. Er jo på jobb på dagtid, og da blir det mye å skrive på kvelden. :-P
Blir sliten i hodet :-P

Jeg har ingen igjen, men samboer har sine besteforeldre på moren sin side. Vi treffer dem ikke så ofte dessverre. Et par ganger i året... Treffer dem til helga da, skal på grillselskap med familien da :)
Det hørtes veldig kjekt it med grillselskap :)

Det er bare farfar som er død her, men det skjedde når jeg var 2 så har jo alltid hvert sånn. Men har nesten ikke kontakt med noen på pappa sin side egentlig.

Nei det blir ikke så lange prater da men er jo godt med en god klem da :)
Her orker ikke mormor å reise i bursdag lenger og det er bare frøkna sin som blir feiret så jeg må besøke de hjemme. Men så har mormor hvert mye syk siste 1,5 året så jeg skjønner det godt.

Jeg hadde fire i live, mannen hadde tre da vi møttes. Vi hadde tre tilsammen da vi giftet oss, og nå altså bare min farmor igjen av alle oldeforeldrene til ungene.

Får se om jeg klarer å stoppe da :p
Sitter her på rommet og kjeder meg når gubben har besøk i stua...
Får se en film på telefonen :p

JEg sitter med pc og slett ikke er sammen med min mann som har bursdag. AHn skulle bare hente bilen, så hvor han er nå vet jeg ikke, traff vel en nabo. Han skulle lufte hunden deretter, men jeg burde tipset ham om at ipaden ringte, det var nok hans far

Back
Topp