Hørtes ut som det vil bli travelt da, ja![]()
Litt for travelt, tror jeg. Vi får se, det hender at svigerfamilien min er lite sosiale, og mye sånn pc-opptatt, da kan jeg også være det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hørtes ut som det vil bli travelt da, ja![]()
Ja det skulle tatt seg ut om du havna der![]()
Godt det ikke var så ille med dem da siden andre ting måtte gå foran ;-)
Ja akkurat i dag ble det sånn. De bråbestemte seg de som var ute ;-)Hehe, ja, sånt kan vel også skje.
Jeg har sånnsett en kjedelig jobb. Jeg sitter alltid inne med pc. Med mindre datasystemene er nede, da... da spiller vi hangman etc på whiteboard på spiserommet. Vi har aldri vannkrig.
Det er derfor jeg ikke gidder henge meg opp i slike ting. (også har jeg 65 igjen, så ingen fare.)
JEg har bare farmor igjen, de andre er døde. Det er mannens besteforeldre også.
Siden vi har en familie som går i mange bursdagsselskap, så treffer jeg henne ofte, men da med mange andre også, så det blir ikek så mye prat, men en god klem ialle fall![]()
Jeg har ingen igjen, men samboer har sine besteforeldre på moren sin side. Vi treffer dem ikke så ofte dessverre. Et par ganger i året... Treffer dem til helga da, skal på grillselskap med familien daJEg har bare farmor igjen, de andre er døde. Det er mannens besteforeldre også.
Siden vi har en familie som går i mange bursdagsselskap, så treffer jeg henne ofte, men da med mange andre også, så det blir ikek så mye prat, men en god klem ialle fall![]()
Neida, gå for nytt rundt tallOj, bare 7 innlegg igjen til rundt tall..
Da må jeg jo stoppe![]()
Kan fint grille selv om det ikke er strålende som og varmt ja! Det gjør vi innimellom ogHvem sier f.eks at man ikke kan grille selv om det ikke er sol?
Ja, vi hadde pølser i brød og lompe til middag.
Det var brattwurst og polske krydderpølser av et navn jeg ikke husker, god og mager for den er melkefri, vanlige grillpøsler for vi hadde en åpnet pakke, og lillesøster tåler jo melk, og et par slike med bacon rundt for det er jeg så glad i. Grillet ute, servert inne. Vi elsker grillmat, vi bare har ikke alltid så trivelig vær ¨sitte ute i
Jeg synes jeg har jobba hardt. Er jo på jobb på dagtid, og da blir det mye å skrive på kvelden.JEg synes ikke jeg har JOBBA så mye for disse 2500, men så har jeg da hatt sofatjeneste med pc hver eneste kveld egentlig.
(men jeg klarer jo ikke topp 10 da)
Neida, gå for nytt rundt tall![]()
Kan fint grille selv om det ikke er strålende som og varmt ja! Det gjør vi innimellom og![]()
Det hørtes veldig kjekt it med grillselskapJeg har ingen igjen, men samboer har sine besteforeldre på moren sin side. Vi treffer dem ikke så ofte dessverre. Et par ganger i året... Treffer dem til helga da, skal på grillselskap med familien da![]()
God kveld![]()
Joda. Men er jo ikke så mange av dem vi snakker medDet hørtes veldig kjekt it med grillselskap![]()
Det er bare farfar som er død her, men det skjedde når jeg var 2 så har jo alltid hvert sånn. Men har nesten ikke kontakt med noen på pappa sin side egentlig.
Nei det blir ikke så lange prater da men er jo godt med en god klem da
Her orker ikke mormor å reise i bursdag lenger og det er bare frøkna sin som blir feiret så jeg må besøke de hjemme. Men så har mormor hvert mye syk siste 1,5 året så jeg skjønner det godt.
Joda. Men er jo ikke så mange av dem vi snakker med
Men er helt greit ;-)
Får se om jeg klarer å stoppe da
Sitter her på rommet og kjeder meg når gubben har besøk i stua...
Får se en film på telefonen![]()