Tror det er en del tvangstanker ute og går angående runde tall her![]()
Det er jeg heldigvis ikke rammet av
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror det er en del tvangstanker ute og går angående runde tall her![]()
Her og! Men jeg syns nesten det kan bli mitt mye. Kan faktisk bli litt lei av grilling sånn mot slutten av sesongenVi gjør det ofte. Vi griller mye. Vi elsker grillmat.
HeiiGod kveld![]()
Det er viktig det!Men vi nyter det vi har, da![]()
Ja akkurat i dag ble det sånn. De bråbestemte seg de som var ute ;-)
Og flott er det at de tar avgjørelser selv ;-)
Jeg sitter ikke ofte med pc på jobb. Rundt tiden for mndsplan, og så er jeg stedfortreder for styrer, så jeg anviser og betaler regninger. Det har jeg fastsatt tid hver uke til å få gjort.
Hangman holder aldri vi på med ;-)
Det er viktig det!![]()
Jeg hadde fire i live, mannen hadde tre da vi møttes. Vi hadde tre tilsammen da vi giftet oss, og nå altså bare min farmor igjen av alle oldeforeldrene til ungene.
Ja, da ble det visst dobbelbesøk på sykehuset
Pappa og mormor i hver sin etasje..omg
Ikke noe alvorlig heldigvis.. Virka ikke sånn ihvertfall.. Problemer med hjerteflimmer på han og blodsukker på henne...
Tror nok jeg skal klare det og, men blir nok ingen skravling når vi er i Kristiansand, og når vi er i Nord-Norge blir det nok bare på kveldene. Så får nok ingen god plassering, men tror jeg skal greie innleggeneSjekka nå
Veldig bra premier!
Hmm...tror jeg skal få til 2500... Men så har jeg perm og lite planer..med mindre mini kommer før tia![]()
Her og! Men jeg syns nesten det kan bli mitt mye. Kan faktisk bli litt lei av grilling sånn mot slutten av sesongen![]()
plassering betyr ikke noe denne gangen.Tror nok jeg skal klare det og, men blir nok ingen skravling når vi er i Kristiansand, og når vi er i Nord-Norge blir det nok bare på kveldene. Så får nok ingen god plassering, men tror jeg skal greie innleggene![]()
Det er såååååååå gooodtHar aldri prøvd meg på å lage kokosboller jeg![]()
Men det er jo godt at dere fortsatt har henne da![]()
plassering betyr ikke noe denne gangen.
Og jeg mistenker at det ikke er såååååå mange over 2500 denne gangen, selv om premien er fin, pga akkurat det med sommer og ferie og sånn der. Men noen har jo enten sen eler tidlig ferie, eller lang ferie og lite å gjøre på.
Neida, men har man først kommer over antall innlegg, er det jo gøy å prøve å få god plassering og daplassering betyr ikke noe denne gangen.
Og jeg mistenker at det ikke er såååååå mange over 2500 denne gangen, selv om premien er fin, pga akkurat det med sommer og ferie og sånn der. Men noen har jo enten sen eler tidlig ferie, eller lang ferie og lite å gjøre på.
Det er såååååååå gooodt![]()
Neida, men har man først kommer over antall innlegg, er det jo gøy å prøve å få god plassering og daJa, det kan hende du har rett. Samtidig tror jeg nok de fine premiene lokker med seg mange likevel
![]()
Jeg klarer nok ikke 2500 innlegg i juli da jeg ikke bruker mobilen på markeder annet enn ca 3 min til å sjekke aviser før jeg skal sove![]()
Du kan jo heller logge deg på bv og spørre etter nyheter herJeg klarer nok ikke 2500 innlegg i juli da jeg ikke bruker mobilen på markeder annet enn ca 3 min til å sjekke aviser før jeg skal sove![]()
Ja! Vet ikke hvordan det har pleid å vært før i feriene, så..Vi får se. Det er usikkert hvordan dette med ferie slår ut