Skravletråd NY!!!

Ja akkurat i dag ble det sånn. De bråbestemte seg de som var ute ;-)
Og flott er det at de tar avgjørelser selv ;-)

Jeg sitter ikke ofte med pc på jobb. Rundt tiden for mndsplan, og så er jeg stedfortreder for styrer, så jeg anviser og betaler regninger. Det har jeg fastsatt tid hver uke til å få gjort.

Hangman holder aldri vi på med ;-)

Åhh, du aner ikke hvor mange sære hangman-ord vi har hatt, gjerne dyp fagterminologi, om da ikke et ord på tre bokstaver som blir endret underveis fordi vi kalrte det på første forsøk....

Når nettet er nede er det jo absolutt INGENTING vi kan gjøre... spille candycrush på mobilen da, men det er hakket mer sosialt med hangman og gåter.

Jeg hadde fire i live, mannen hadde tre da vi møttes. Vi hadde tre tilsammen da vi giftet oss, og nå altså bare min farmor igjen av alle oldeforeldrene til ungene.

Men det er jo godt at dere fortsatt har henne da :)

Sjekka nå :D
Veldig bra premier!
Hmm...tror jeg skal få til 2500... Men så har jeg perm og lite planer..med mindre mini kommer før tia :p
Tror nok jeg skal klare det og, men blir nok ingen skravling når vi er i Kristiansand, og når vi er i Nord-Norge blir det nok bare på kveldene. Så får nok ingen god plassering, men tror jeg skal greie innleggene:)

Her og! Men jeg syns nesten det kan bli mitt mye. Kan faktisk bli litt lei av grilling sånn mot slutten av sesongen:)

Det kan ikke jeg

Det dreier seg jo selvsagt om å variere både hva man griller og tilbehøret da.

Men jeg blir jo i utgangspunktet ikke mer lei "grillet mat" på sommeren enn jeg blir "stekt mat" eller "kokt mat".

Grill er jo bare en tilberedningsmåte.

Vi griller mye forskjellig mat, med med ulikt tilbehør. Og jeg elsker det.

Tror nok jeg skal klare det og, men blir nok ingen skravling når vi er i Kristiansand, og når vi er i Nord-Norge blir det nok bare på kveldene. Så får nok ingen god plassering, men tror jeg skal greie innleggene:)
plassering betyr ikke noe denne gangen.

Og jeg mistenker at det ikke er såååååå mange over 2500 denne gangen, selv om premien er fin, pga akkurat det med sommer og ferie og sånn der. Men noen har jo enten sen eler tidlig ferie, eller lang ferie og lite å gjøre på.

Og jeg mistenker at det ikke er såååååå mange over 2500 denne gangen, selv om premien er fin, pga akkurat det med sommer og ferie og sånn der. Men noen har jo enten sen eler tidlig ferie, eller lang ferie og lite å gjøre på.

Jeg klarer nok ikke 2500 innlegg i juli da jeg ikke bruker mobilen på markeder annet enn ca 3 min til å sjekke aviser før jeg skal sove :P

Neida, men har man først kommer over antall innlegg, er det jo gøy å prøve å få god plassering og da:) Ja, det kan hende du har rett. Samtidig tror jeg nok de fine premiene lokker med seg mange likevel;)

Neida, men har man først kommer over antall innlegg, er det jo gøy å prøve å få god plassering og da:) Ja, det kan hende du har rett. Samtidig tror jeg nok de fine premiene lokker med seg mange likevel;)

Vi får se. Det er usikkert hvordan dette med ferie slår ut

Jeg klarer nok ikke 2500 innlegg i juli da jeg ikke bruker mobilen på markeder annet enn ca 3 min til å sjekke aviser før jeg skal sove :p

Nei, da går det nok ikke.
Men kos deg på ferie, og med lillebror :)

Back
Topp