Nei, da går det nok ikke.
Nei men det er helt greit, selv om premiene var veldig fine så det er kjipt men man kan ikke alltid være med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, da går det nok ikke.
Du kan jo heller logge deg på bv og spørre etter nyheter her![]()
Ja spent på hva hun har funnet denne gangen, når hun hadde hvert på grand canaria fikk jeg store røde sommerfugl øredobber med glitter :O og jeg har ikke hull i ørene engang haha![]()
Det kan man jo sjekke... men all den tid det var andre premier og andre krav er det ikke helt sammenlignbart.Ja! Vet ikke hvordan det har pleid å vært før i feriene, så..
Det er såååååååå gooodt![]()
Haha 3 min her om kvelden gjør nok ikke at jeg klarer 2500 innlegg haha![]()
Det er sant, en mannen min er så forbaska kresen på ma.. Så hvis det skal grilles, må jeg tilberede eget til meg og poden hvis vi skal va noe annet enn pølse, burgere eller koteletter! Og npr mannen spiser pølser, burger eller koteletter, så vil jo ikke poden heller ha det andre som jeg har lagd. Så det er litt dilemma npr det kommer til mat her i hus pga at mannen er sp kresen...Det kan ikke jeg
Det dreier seg jo selvsagt om å variere både hva man griller og tilbehøret da.
Men jeg blir jo i utgangspunktet ikke mer lei "grillet mat" på sommeren enn jeg blir "stekt mat" eller "kokt mat".
Grill er jo bare en tilberedningsmåte.
Vi griller mye forskjellig mat, med med ulikt tilbehør. Og jeg elsker det.
Alt man baker selv er jo bedreBedre enn de man kjøper?
Nei men det er helt greit, selv om premiene var veldig fine så det er kjipt men man kan ikke alltid være med![]()
HaHa, alltid gøy når de får plukke ut helt på egenhånd![]()
Uff. Det kan ikke være enkelt neiJEg er for tiden begrenset til å lage ting uten melk og egg... det begrenser fantasien min en god del
Alt man baker selv er jo bedre![]()
Jeg syns det er vanskelig nok uten melk når mamma er her. Egg i tillegg.. Huff.JEg er for tiden begrenset til å lage ting uten melk og egg... det begrenser fantasien min en god del
Det er sant, en mannen min er så forbaska kresen på ma.. Så hvis det skal grilles, må jeg tilberede eget til meg og poden hvis vi skal va noe annet enn pølse, burgere eller koteletter! Og npr mannen spiser pølser, burger eller koteletter, så vil jo ikke poden heller ha det andre som jeg har lagd. Så det er litt dilemma npr det kommer til mat her i hus pga at mannen er sp kresen...Veldig irriterende er det faktisk, for jeg lån tenke meg å grille både kylling og fisk også!
OkJa det er så typisk
Vi har temauker nå på sommeren, og har egentlig om sommerfugler denne uka. Men det finnes jo ikke sommerfugler ute :-o
Så jeg tok med ett av pinnedyrene våre, og så ble det vannlek i dag. Neste uke har vi også vannlek ;-)
Og helst lite sukker når mamma er her...Jeg syns det er vanskelig nok uten melk når mamma er her. Egg i tillegg.. Huff.
Det gjør det nok ikke, nei
HihihihiKommer vel an på bakeren det, men ja, stort sett er hjemmbakt best
![]()
Uff. Det kan ikke være enkelt nei
Hatt en helt grei dagSånn da var man på vei hjem igjenhar dere hatt en fin dag?