Skravletråd NY!!!

Ja! Vet ikke hvordan det har pleid å vært før i feriene, så..
Det kan man jo sjekke... men all den tid det var andre premier og andre krav er det ikke helt sammenlignbart.

Juli i fjor var det muligens ikke noe sånn spesiell premie i det hele tatt, var det ikke sommerpause, tro?

Det kan ikke jeg

Det dreier seg jo selvsagt om å variere både hva man griller og tilbehøret da.

Men jeg blir jo i utgangspunktet ikke mer lei "grillet mat" på sommeren enn jeg blir "stekt mat" eller "kokt mat".

Grill er jo bare en tilberedningsmåte.

Vi griller mye forskjellig mat, med med ulikt tilbehør. Og jeg elsker det.
Det er sant, en mannen min er så forbaska kresen på ma.. Så hvis det skal grilles, må jeg tilberede eget til meg og poden hvis vi skal va noe annet enn pølse, burgere eller koteletter! Og npr mannen spiser pølser, burger eller koteletter, så vil jo ikke poden heller ha det andre som jeg har lagd. Så det er litt dilemma npr det kommer til mat her i hus pga at mannen er sp kresen...:( Veldig irriterende er det faktisk, for jeg lån tenke meg å grille både kylling og fisk også!

Nei men det er helt greit, selv om premiene var veldig fine så det er kjipt men man kan ikke alltid være med :)

Skjønner det. Men det er ikke mer enn 200 for å være med på nederste trinn i stigen da

Det er sant, en mannen min er så forbaska kresen på ma.. Så hvis det skal grilles, må jeg tilberede eget til meg og poden hvis vi skal va noe annet enn pølse, burgere eller koteletter! Og npr mannen spiser pølser, burger eller koteletter, så vil jo ikke poden heller ha det andre som jeg har lagd. Så det er litt dilemma npr det kommer til mat her i hus pga at mannen er sp kresen...:( Veldig irriterende er det faktisk, for jeg lån tenke meg å grille både kylling og fisk også!

Vi griller gjerne flere ting (jeg er nemlig ikke veldig glad i fisk, men det er resten av familien)

Vi griller svin, okse, kylling, altså lite koteletter egentlig, men av og til det også, og grillribbe, grillskiver, lager spyd, vi har alltid mange sorter pølse når vi har pølser, og varierer tilbehør som grillet potet, kokt ris, baguetter, potetsalat, grllede grønnsaker, salat... et par av disse nesten alltid involvert. Men altså, variasjon

JEg hadde også blitt lei av om det var pølse, burger eler kotelett, liksom.

Ja det er så typisk :p

Vi har temauker nå på sommeren, og har egentlig om sommerfugler denne uka. Men det finnes jo ikke sommerfugler ute :-o
Så jeg tok med ett av pinnedyrene våre, og så ble det vannlek i dag. Neste uke har vi også vannlek ;-)
Ok:) Hvordan gjør dere det ellers med temaer? Har dere ett gjennom året eller mnd, eller..?

Back
Topp