Skravletråd NY!!!

Sjekka nå :D
Veldig bra premier!
Hmm...tror jeg skal få til 2500... Men så har jeg perm og lite planer..med mindre mini kommer før tia :p

Jeg starter altså ferie på fredag. Får svigermor hit over helga (=rydde hus frem til det, egenltig, reelt sett faller dog det på min mann siden jeg er kaputt) Jeg skal altså ha besøk=være sosial i sikkert en ukes tid, besøke noe av mannens slekt etc, deretter skal vi dra på ferie, hvor jeg igjen skal være sosial med svigermor og svigerfar og svigerinner og sånn, men slutten av juli er jeg antatt hjemme uten for mye forpliktelser, men juli er jo ferietid, sånn med unger og mann, utflukter, lek og moro da... vi får se hva jeg får til.

Ja, det er jo typisk! Når barn og assistenter er ute og koser seg, sitter førskolelærere på kontoret!:D
Ja det er så typisk :-P

Vi har temauker nå på sommeren, og har egentlig om sommerfugler denne uka. Men det finnes jo ikke sommerfugler ute :-o
Så jeg tok med ett av pinnedyrene våre, og så ble det vannlek i dag. Neste uke har vi også vannlek ;-)

Typisk

Vel, det var ikke sånn masse sooooool, men man kunne ane den innimellom skyene, og det var da 17-18 grader når jeg hentet jentungen i dag, og da satt de i alle fall ute både unger og voksne, minst en av dem jeg så vet jeg er ped.leder/førskolelærer, hun arbeider på den avdelinga hvor min sønn gikk før han begynte på skolen.
Vært ute i dag jeg og, bare ikke akkurat den timen de lekte med vann :-P

Men jeg tar det igjen neste gang ;-)
I fjor var jeg gjennomvåt da vi hadde vannkrig :-P

Jeg starter altså ferie på fredag. Får svigermor hit over helga (=rydde hus frem til det, egenltig, reelt sett faller dog det på min mann siden jeg er kaputt) Jeg skal altså ha besøk=være sosial i sikkert en ukes tid, besøke noe av mannens slekt etc, deretter skal vi dra på ferie, hvor jeg igjen skal være sosial med svigermor og svigerfar og svigerinner og sånn, men slutten av juli er jeg antatt hjemme uten for mye forpliktelser, men juli er jo ferietid, sånn med unger og mann, utflukter, lek og moro da... vi får se hva jeg får til.

Hørtes ut som det vil bli travelt da, ja :o

Oi, ble det en sånn dag :-o
Godt det går bra med dem :-)

Ja, pappa havna visst inn igår...mormor visste jeg ikke om før jeg allerede var på vei bort dit :p
Var jo reine slektstreffet der..mangla bare meg på føden, så ville de andre hatt 3 etasjer å gå på besøk i :p
Får se lm vi får mer info imorgen... De hadde ikke fått gjort så mye idag pga andre akutte greier..

,Ja, så hun er jo her 4-5 ganger i året (bursdagene til ungene, evt våre, og en middag i jul og/eller påske dersom hun ikke skal til noen andre den dagen vi har mine foreldre hit) vi treffer henne tilsvarende antall ganger hos min bror, i deres ungers og evt egne burdager samt jul og/eller påske. I tillegg er hun altså stadig vekk hos mine foreldre, kommer nedom når vi er der, inviteres til middag når vi er der på middag etc, så vi treffes jevnlig, bare helst ikke så ofte hos henne. Ungene er veldig, veldig glade i oldemor.

Jeg skulle hvert flinkere til å besøke mine besteforeldre men det er ikke alltid like lett å presse inn. Men er innom innimellom og sender meldinger/ringer de for å høre hvordan det går. Må bli flinkere når lillebror er kommet. Frøkna har hvert der veldig mye med min mor da de som regel var innom 1 gang i uka før. Og mamma pleier å ta henne med ned dit når hun sover hos mamma da :)

Vært ute i dag jeg og, bare ikke akkurat den timen de lekte med vann :p

Men jeg tar det igjen neste gang ;-)
I fjor var jeg gjennomvåt da vi hadde vannkrig :p

Hehe, ja, sånt kan vel også skje.

Jeg har sånnsett en kjedelig jobb. Jeg sitter alltid inne med pc. Med mindre datasystemene er nede, da... da spiller vi hangman etc på whiteboard på spiserommet. Vi har aldri vannkrig.

Ja, pappa havna visst inn igår...mormor visste jeg ikke om før jeg allerede var på vei bort dit :p
Var jo reine slektstreffet der..mangla bare meg på føden, så ville de andre hatt 3 etasjer å gå på besøk i :p
Får se lm vi får mer info imorgen... De hadde ikke fått gjort så mye idag pga andre akutte greier..

Du skal se du rekker det også før de kommer ut :)

Jeg skulle hvert flinkere til å besøke mine besteforeldre men det er ikke alltid like lett å presse inn. Men er innom innimellom og sender meldinger/ringer de for å høre hvordan det går. Må bli flinkere når lillebror er kommet. Frøkna har hvert der veldig mye med min mor da de som regel var innom 1 gang i uka før. Og mamma pleier å ta henne med ned dit når hun sover hos mamma da :)

JEg har bare farmor igjen, de andre er døde. Det er mannens besteforeldre også.

Siden vi har en familie som går i mange bursdagsselskap, så treffer jeg henne ofte, men da med mange andre også, så det blir ikek så mye prat, men en god klem ialle fall :)

Håper ikke det da :p
Har enda over to uker igjen til termin :)

Men reelt sett fint innenfor "fødeklar" likevel da, det er jo fra 37 uker, da er den ikke prematur lenger :) og 2 uker før termin er jo helt innenfor normalen :)

Det kan jeg bare slå fra meg med en gang... Jobba hardt nok nå..

JEg synes ikke jeg har JOBBA så mye for disse 2500, men så har jeg da hatt sofatjeneste med pc hver eneste kveld egentlig.

(men jeg klarer jo ikke topp 10 da)

Ja det skulle tatt seg ut om du havna der :-P
Godt det ikke var så ille med dem da siden andre ting måtte gå foran ;-)

Back
Topp