Da skal jeg til å dra for å hente frøkna og mannen.
Har langt i fra fått skravlet det jeg tenkte i dag.
Håper det blir liv her i kveld
Håper det blir liv her i kveld

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Overskyet blir aldri bedre enn sol for meg, hehe.Jeg syntes det var veldig deilig at det er overskyet og litt vind i dag jeg dadet er nemlig varmt haha
Overskyet blir aldri bedre enn sol for meg, hehe.
Håper det blir liv her i kveld![]()
Som høygravid var jeg delvis enig. Men bare delvisJeg takler ikke varmen så godt jeg daså syntes det er bedre med overskyet enn sol
![]()
Som høygravid var jeg delvis enig. Men bare delvis![]()
Har bare fått 4 parkeringsbøter de siste 8 årene, og en av dem slapp jeg å betale..
Guri, så deiligHerlighet, mini (4mnd) sov fra 21 i går til 10:45 i dag. Riktignok 3 puppemåltid men sovnet raskt til igjen. Nå er vi uthvilte![]()
Håper det blir liv her i kveld![]()
Ha en flott kveld du ogsåUff nei...men du får ha en fin dag, så får jeg komme meg ut i hagen
![]()
En når de dagen før hadde innskrenket lovlig parkeringstid fra 3 til 1 time og vi var blitt sendt hjem i påvente av bedre rierHar fått 1, og det var på legevakta.
Ha en flott kveld du også![]()
Det virker sånn...Næhæi?? Mener du det? Tenker de sånn, at de er på ferie og derfor rydder du?
Hehe...ja det burde jegDu burde ta deg en ferie god dem...
Gikk det fint idag?Takk.
Kom meg ut døra, og nå er jeg hjemme igjen![]()
Vi får se om ikke det er mulig å skravle litt til kvelden og vel![]()
Jeg liker og starte måneden på rundt tall, og for å klare det trenger jeg 240 innlegg før morgendagen tar slutt....Jeg har nesten ikke skravla noe idag, men har til gjengjeld gått tur på 4,5 km og trent dag 3 på level 3 av 30 ds![]()
Veldig deiligGuri, så deilig![]()
Jeg liker og starte måneden på rundt tall, og for å klare det trenger jeg 240 innlegg før morgendagen tar slutt....
Har klart tilsvarende på en dag flere ganger før, men da var det også litt mer liv her..Ja da må du skravle litt![]()