Ikke mulig!!!Tror faktisk de er tre år....
Men hjemme hos seg selv er de nøye og holder orden...men ikke her???
De er nemlig på ferie!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke mulig!!!Tror faktisk de er tre år....
De er nemlig på ferie!
Bare å gjøre det beste ut av det![]()
Næhæi?? Mener du det? Tenker de sånn, at de er på ferie og derfor rydder du?Tror faktisk de er tre år....
De er nemlig på ferie!
Nå fikk JEG vann i munnen! Tusen takk skal du ha!Apropos det M&M's snakket før i dag.
Se hva jeg fant i butikken.
Gleder meg til I morgen.
Vis vedlegget 124056
Det er rett og slett respektløst..Ja, helt seriøst....
Søler syltetøy på gulvet, tørker ikke opp....ommøblerer kjøleskapet flere ganger om dagen...kjøkkenet er fullt av kaffeflekker, brødsmuler, saus fra gårdagens middag osv..
Jeg orker ikke ha det sånn!
Som jeg sa, det går an å få tak i dem her i NorgeNå fikk JEG vann i munnen! Tusen takk skal du ha!![]()
Du burde ta deg en ferie god dem...Tror faktisk de er tre år....
De er nemlig på ferie!
Ja vi får håpe det ;-)
Haha!! Jeg syns problemet ofte er at mario ikke hopper når man trykker på hoppeknappen! Det er irriterende det!
I dag skal jeg endelig få lov til å hilse på mitt tantebarngleder meg bare litt !!!
![]()
Apropos det M&M's snakket før i dag.
Se hva jeg fant i butikken.
Gleder meg til I morgen.
Vis vedlegget 124056
Gjør meg klar for jobbHei ja Va finner dere på idag. Eg går å væntar på de fina vædret men ingen sol bara regn.
Haha, nei det gjør visst ikke det! Men det BURDE det ha gjort!Haha, og det hjelper jo heller ikke om du slenger kontrollen for å få han til å hoppe lenger
Virkelig gode minner det her![]()
Lån litt til meg og da!Gjør meg klar for jobb
Du kan låne sola mi for jeg trenger den ikke idag![]()
Samme herNei. Gode barndomsminner det. Tror alle i min klasse hadde Nintendo. Vi brukte å byttelåne spill.
Huff daJa det krever at maten får synke litt ellers så kommer jeg til gjødsle hagen i samme sleng![]()
Litt?!?!Kan jo høres litt småirriterende ut![]()