Dropsen på Strømmen Storsenter.I hvilken butikk fant du de?
Nå fikk jeg også lyst på![]()
De har filialer andre steder i Norge også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dropsen på Strømmen Storsenter.I hvilken butikk fant du de?
Nå fikk jeg også lyst på![]()
Huff... Føler virkelig med deg! Hva sier mannen da??Litt?!?!flyr nesten på veggen her!!
Huff dadet blir jo bare ekkelt!
De reiser på lørdag....Jeg skjønner godt at du gleder deg til jobb! Når reiser de?
De reiser på lørdag....![]()
Jepp, sånn funker det desverreOg så skal du gå og rydde etter dem i en uke?? Makan!
Dropsen på Strømmen Storsenter.
De har filialer andre steder i Norge også
Samme hergod gammel Nintendo!
Veldig glad for å dra på jobb gittGreit å komme litt unna da ja..![]()
Haha, nei det gjør visst ikke det! Men det BURDE det ha gjort!![]()
Er ikke alltid de har M&M's, men ganske ofte.Jeg var jo der på fredag. Jaja, får ta meg en tur dit i løpet av uka![]()
Er ikke alltid de har M&M's, men ganske ofte.
Pleier å sjekke når jeg er der.
Er ikke så ofte, men måtte på BR-leker i dag
De har fryktelig mye rart der.Jeg såg ikke etter det heller. Tenkte ikke over det.
Det skal jeg gjøre neste gang jeg er der.
De har fryktelig mye rart der.
Er veldig morsomt (og dyrt) å ta en ekspedisjon dit spesielt like før høytider![]()
Pleier å kjøpe dansk sjokolade pålegg derJa, har sett masse der. Handla der på fredag, og det ble en dyr affære. 300 kr brukte jeg, men skulle bruke det til gaver og ungene fikk en ting hver.
Pleier å kjøpe dansk sjokolade pålegg der
Ungene (og jeg) elsker det, og vi ta en skive med det til frokost lørdag og søndag...
Så gøy! Kos deg masse!!I dag skal jeg endelig få lov til å hilse på mitt tantebarngleder meg bare litt !!!
![]()
Er det den mørke eller lyse dere kjøper?Det bruker vi her i huset også til kos
Jeg er glad i den milka sjokoladen. Den med lilla papir utenpå.
Er det den mørke eller lyse dere kjøper?
Vi bruker den mørke..
Har ikke smakt milka, får prøve neste gang jeg er der..
Viste ikke Meny hadde det.Mørke. Mannen som spiser, jeg syns det blir for søtt på brødskive. Sist han var på butikken kom han hjem med sjokoladeplater beregna som pålegg. Kjøpt på meny.
Milka er som melkesjokolade, litt mildere i smaken syns jeg. Fins masse ulike varianter av den.