Og så skal du gå og rydde etter dem i en uke?? Makan!I en uke!!
Det ser ut som et h****** her! De klarer ikke rydde og drar ut alt mulig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og så skal du gå og rydde etter dem i en uke?? Makan!I en uke!!
Det ser ut som et h****** her! De klarer ikke rydde og drar ut alt mulig![]()
Haha, spørs om ikke naboer og forbipasserende kan begynne å lure da!Haha ja hvorfor har jeg ikke tenkt på det![]()
Sånn er min svigermor og. Ble litt mye en periode, og da Syns jeg det ble irriterende. Tror faktisk mannen så fra til henne, for det avtok plutseligHvordan er det mulig?
Min svigermor kommer om ei uke
Hun kommer til å rydde mens hun er her hun
Haha, spørs om ikke naboer og forbipasserende kan begynne å lure da!
Godt forslag! Se om de tar hintet. Kan ikke være meningen at noen skal gå å rydde opp etter voksne mennesker sånn..Sette frem støvsuger og vaskeklut som et hint før du drar på jobb![]()
Forståelig nokEnnå værre, hu som bor nede kan begynne å lure litt og kanskje ikke ha lyst til å ha barnet sitt lekende ute![]()
Greit å komme litt unna da ja..Ja, er nesten krise...godt jeg skal jobbe litt denne uka
![]()
Forståelig nokhadde vært litt av et syn da!
Gud, så mye skrivefeil det ble i forrige innlegg da gitt!Det samme har vi gjort.
Nå syns eldste at det er veldig moro, men ho blir så sint hvis ho ikke får det til. Så da må vi hjelpe til.
Det er kanskje lurt jaJada det hadde det nokbare passe på at det er hos blomstene og ikke rabarbraen
![]()
Gud, så mye skrivefeil det ble i forrige innlegg da gitt!Godt du forstod likevel da
Hehe, jeg kan bli irritert hvis jeg ikke får til jeg og da! Spesielt om du dør på samme plass sånn 10 ganger på rad liksom! Da altså . haha![]()
Haha!! Jeg syns problemet ofte er at mario ikke hopper når man trykker på hoppeknappen! Det er irriterende det!Ja jeg forstod
Jeg blir også skikkelig irritert. Spesielt om jeg ikke vet hvordan jeg skal klare det![]()
Den kom av å 15 åringen er helt i hundre !!Krysser fingre for dere![]()
Haha...nei ellers takkJeg skjønner det godt! Har ei venninne som bor langt unna som ville komme til fødselen men hu roter så innmari og det hun mener er strøkent mener jeg er bombaså nei ingen besøk til fødsel takk
![]()
Ja, helt seriøst....Seriøst???
Setter større og større pris på min svigermor. Hun har det ikke strøkent hjemme, men hun rydder hos oss. Det ser bedre ut noe hun drar
Haha...nei ellers takk![]()
Lykke tilKlart det![]()
Må bare ut av døra først i dag, og lade mp3 spilleren min først.
Tror faktisk de er tre år....Hun vasker, hun rydder ikke! Er de fire år, eller??