Skravletråd NY!!!

Hvordan er det mulig?

Min svigermor kommer om ei uke
Hun kommer til å rydde mens hun er her hun
Sånn er min svigermor og. Ble litt mye en periode, og da Syns jeg det ble irriterende. Tror faktisk mannen så fra til henne, for det avtok plutselig:P

Det samme har vi gjort:).
Nå syns eldste at det er veldig moro, men ho blir så sint hvis ho ikke får det til:D. Så da må vi hjelpe til.
Gud, så mye skrivefeil det ble i forrige innlegg da gitt! :) Godt du forstod likevel da:D
Hehe, jeg kan bli irritert hvis jeg ikke får til jeg og da! Spesielt om du dør på samme plass sånn 10 ganger på rad liksom! Da altså . haha:P

Gud, så mye skrivefeil det ble i forrige innlegg da gitt! :) Godt du forstod likevel da:D
Hehe, jeg kan bli irritert hvis jeg ikke får til jeg og da! Spesielt om du dør på samme plass sånn 10 ganger på rad liksom! Da altså . haha:P

Ja jeg forstod:D
Jeg blir også skikkelig irritert. Spesielt om jeg ikke vet hvordan jeg skal klare det:D

Seriøst???

Setter større og større pris på min svigermor. Hun har det ikke strøkent hjemme, men hun rydder hos oss. Det ser bedre ut noe hun drar
Ja, helt seriøst....:oops:
Søler syltetøy på gulvet, tørker ikke opp....ommøblerer kjøleskapet flere ganger om dagen...kjøkkenet er fullt av kaffeflekker, brødsmuler, saus fra gårdagens middag osv..:rolleyes:
Jeg orker ikke ha det sånn!

Back
Topp