Han har sagt ifra....de bare fnyser og sier vi er så fine på det?!Det gjør de i noen andres hjem
Få mannen til å si i fra, er hans foreldre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han har sagt ifra....de bare fnyser og sier vi er så fine på det?!Det gjør de i noen andres hjem
Få mannen til å si i fra, er hans foreldre
Ikke rart i det hele tatt, snuppaVi får se. Dropper den planlagte turen til Galdhøpiggen i år. Merket stor forskjell da jeg gikk opp bakken til tusenfryd i går. Mangler mye styrke og utholdenhet. Kanskje ikke så rart
![]()
Jeg sliter big time herJeg skjønner at du koser deg med besøket ditt![]()
Jeg sliter big time her![]()
Har du vært syk siden du har blitt svak?
Seriøst???Han har sagt ifra....de bare fnyser og sier vi er så fine på det?!![]()
Ikke rart i det hele tatt, snuppa
Men plutselig er du tilbake i god gammelt form!
Haha...det funker aldri i verdenSette frem støvsuger og vaskeklut som et hint før du drar på jobb![]()
Ja, viktig med roJa må nesten bare detsnart spiser litt mat først og det krever ro en stund etterpå
![]()
Hun vasker, hun rydder ikke! Er de fire år, eller??Haha...det funker aldri i verden
De vet også at vaskedamen kommer i morgen, så derfor tror de at det er ok å strø rundt seg![]()
Ja, er vel det som liksom er normaltHvordan er det mulig?
Min svigermor kommer om ei uke
Hun kommer til å rydde mens hun er her hun
Ja, kjempemoro!Det samme gjorde vi. Moro å ha de gamle spillene![]()
Jeppikke rart de selger som hakka møkk
![]()
Ja, viktig med roformen må være på topp når man skal ligge på alle fire å luke
![]()
Kan jo høres litt småirriterende utJa, er vel det som liksom er normalt
Her står fremdeles frokosttallerkener på bordet og de har gått en tur...da ender det jo med at jeg rydder for jeg orker ikke se alt rotet![]()
Ja, kjempemoro!Ble helta jeg, så satt å spilte mario egger at guttungen hadde lagt seg en periode
![]()
Haha...det funker aldri i verden
De vet også at vaskedamen kommer i morgen, så derfor tror de at det er ok å strø rundt seg![]()
ja, men da slår du jo to fluer i samme smekk da!Ja det krever at maten får synke litt ellers så kommer jeg til gjødsle hagen i samme sleng![]()
ja, men da slår du jo to fluer i samme smekk da!![]()