Skravletråd NY!!!

Har dere en fin dag damer?
Veldig sliten og trøtt i dag. Jeg og jentungen har akkurat sovet 1 1/2 time. Tror det har noe med væromslaget å gjøre. Enn der?

Hmm, litt for mye tid på jobb før jeg kom meg ut (kom sent, og gikk litt sent) og så en handletur etter noe til mannen fra ungene i det minste (han har bursdag i morgen men feirer ikke så han sier han kan få gave når han feirer, for det går ikke denne uka, men jeg synes i det minste ungene bør gi ham noe) og så handle mat, og glemme at jeg lovde meg selv å ikke handle mye eller tungt, for jeg må gå fra hovedveien pga arbeid på veien opp til oss.

Så lage meg mat, spise den, og se på klokka... for sent til å sove, for jeg må jo også gå for å hente bilen igjen for å hente ungene, og så skal vi gå hjem. Sliten av hele greia, så jeg kjøpte big one til middag.... Og satser på å sove etter at vi har spist mens ungene ser tv. Eller dusje da. Vi får se. Sliten mer enn trøtt i dag egentlig.

Veldig sliten og trøtt i dag. Jeg og jentungen har akkurat sovet 1 1/2 time. Tror det har noe med væromslaget å gjøre. Enn der?

Godt du har fått sove litt da :)

Joa greit her, ble litt Sløving da det begynte å regne mens vi luka så da gikk vi inn :P

Godt du har fått sove litt da :)

Joa greit her, ble litt Sløving da det begynte å regne mens vi luka så da gikk vi inn :P
Ja, det var veldig godt:)
Her har det regnet i hele dag, så kjedelig :/

Back
Topp