Hilse på tantegullet![]()
Å så koselig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hilse på tantegullet![]()
Ja gleder meg helt syktÅ så koseligda skjønner jeg at du gleder deg
![]()
Da er det ikke så ille, jeg bor et lite stykke unna, og er avhengig av bil
Har bare fått 4 parkeringsbøter de siste 8 årene, og en av dem slapp jeg å betale..Unngår å bruke bilen hvis jeg ikke må. Får jo parkeringsbot bare man ser en parkeringsvakt.
Glad jeg ikke er avhengig av bil her. Vokst opp på bygda, og der måtte vinna bil. Gikk knapt en buss i døgnet.
Er jo sant det da. Ble en tur ut nå når det ble oppholdsvær og det var godtSyntes det var litt deilig jeg for lufta blir så mye friskere![]()
Det blir stor stasHilse på tantegullet![]()
Er jo sant det da. Ble en tur ut nå når det ble oppholdsvær og det var godt![]()
Henge her inne?Nå har frøkna stikki til ei venninne så da får jeg gjøre det jeg er god på, surre på nettet![]()
Ja, du får gjøre det når du kanNå har frøkna stikki til ei venninne så da får jeg gjøre det jeg er god på, surre på nettet![]()
Henge her inne?
Ja, du får gjøre det når du kan![]()
Kb har hatt besøk siden kl 12.. jeg venter på at mannen skal komme hjem å lage middag![]()
Hihi, ja man må ta de mulighetene man harJa eller jeg har titt og stadig muligheten jeg da![]()
Ikke sol her, men heldigvis ikke regn lengerAaah, det er så deilig med sooooool!
Hihi, ja man må ta de mulighetene man har
Ikke lenge til det trekkes premier for juni nå![]()
Aaah, det er så deilig med sooooool!