Jippi, så deilig[emoji1]
Nyt det så lenge det varer![emoji38] snart kommer det mer snø og is og dritt[emoji31]
Skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg ut på dagtid når jeg er alene med Lillejenta
Jeg trenger å flytte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jippi, så deilig[emoji1]
Nyt det så lenge det varer![emoji38] snart kommer det mer snø og is og dritt[emoji31]
Hehe, JEG klarer ikke over 1000[emoji23] mente her i denne tråden!
Julefreden er litt sent på plass hos oss da siden jeg ofte styrer til langt på natt lille julaften for å komme i målNettopp[emoji6] etter vi bestemte oss for å være hjemme i jula har stemningen blitt mye bedre og julefreden senker seg[emoji2]
Bursdager og familieselskap er egentlig litt slit xDTrøtt og vond i hodet. Vært i familieselskap. Kun to små unger sånn sett. På snart 7 år. Men de to høres ut som en hel bøling gitt. Herlig å komme hjem.
Våkna av meg selv kl 12. Og heiv neg og minste i dusjen. Så kledde vi oss og kjørte avgårde. Først nå slappe av da
Blir nok sofaen i kveld ja. Tenker jeg. Men unger legger seg ikke før i 21 tiden da. Sette på en fin film eller noe tenker jegDu får slappe av i kveld da. Få ungene i seng og ta sofaen i kveld
Kan jeg komme på middag?Akkurat det man hal lyst på.
Vi skal ha i morgen med kylling strimler, løk, paprika og brokkoli
Men skal vi klare 8000 på denne i november så må vi holde oppe trykket.Haha, det var faktisk en lettelse
Det er det. Men koselig også. Får liksom hele familien samla daBursdager og familieselskap er egentlig litt slit xD
[emoji14]
Ståpåvilje! På høyt nivå!Julefreden er litt sent på plass hos oss da siden jeg ofte styrer til langt på natt lille julaften for å komme i mål
D.eks så jeg ignorerte en delvis vannavgang før hovmesteren og tørket støv og pyntet videre til etter midtnatt. Og fødte et døgn senere.
Kokt høne faktisk Hvordan laget du den da? Sånn utenom å koke den altså..Vi hadde kokt høne, grønnsaker og potetmos. Høna smakte ingenting. Jeg eier ikke kokkegener ^^
Jeg har jo bare jentene hjemme så yngste i seng rundt 1830-19 og eldstejenta 1930-20 og så har jeg kvelden for meg selv.Blir nok sofaen i kveld ja. Tenker jeg. Men unger legger seg ikke før i 21 tiden da. Sette på en fin film eller noe tenker jeg
namnam!Mannen lager pizza nå mens jeg er på svømming med mellomste.
Ja, kommer litt an på hvem. Gubben har slitsom familie. Single damer i sin "beste" alder. Som alle skal overdøve hverandre xDDet er det. Men koselig også. Får liksom hele familien samla da
Jada.
Fra mora sitt synspunkt.... 3-4 minutter spilletid i hver av fire kamper. Og vi var der i 4 timer. I snitt altså 3-4 minutter kamp pr time. Mye venting.
I hennes øyne
Forball. Kiosk. Leking med jentene i klassen mellom kampene og dessuten traff hun 3-4 jenter inkl bestevenninna fra bhg.
Kokt høne faktisk Hvordan laget du den da? Sånn utenom å koke den altså..
Men skal vi klare 8000 på denne i november så må vi holde oppe trykket.
Eller fornektelse...Ståpåvilje! På høyt nivå!
Hmm. Ja. Når jeg er kommet hjem fra svømming og har fått jentene i seng er jeg jo "alene hjemme". Men bør legge meg tidlig for jeg er alene med dem i morgen også. Først fordi han ikke er hjemme og deretter må han få sove siden han er våken i natt.