Om det er de der ryddig-hus-og-tom-skittrntøy-genene så tar jeg gjerne en god dose.Deler gjerne[emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Om det er de der ryddig-hus-og-tom-skittrntøy-genene så tar jeg gjerne en god dose.Deler gjerne[emoji28]
Ja. Nytter ikke å gå med brodder heller, for isen er for tynn så da sklir jeg på brødene. Men i dag har det vært mildt, så nå er det isfritt
Hurra, ferdig med de fleste julegavene ) aldri vært så tidlig ute noen gang. Men terminen gjør at det tvinger seg frem
Noen hyggelige planer for helgen?? Jeg skulle egentlig få besøk.. men sykdom kan man ikke noe for så da kom hun ikke alikevel.. kjedelig!
Deler gjerne[emoji28]
Hva er hemmeligheten din?
Har akkurat vært i bursdag å spist hjemmelaget pai. Men nå er jeg hjemme, sulten og kvalm så da ble det julepølse.Sulten jeg. Hva skal dere ha til middag i dag?
Du får slappe av i kveld da. Få ungene i seng og ta sofaen i kveldTrøtt og vond i hodet. Vært i familieselskap. Kun to små unger sånn sett. På snart 7 år. Men de to høres ut som en hel bøling gitt. Herlig å komme hjem.
Våkna av meg selv kl 12. Og heiv neg og minste i dusjen. Så kledde vi oss og kjørte avgårde. Først nå slappe av da
Så koselig med bursdag! Pai ja. Det er godt. Men noe jeg aldri lager. Hva har man i en pai?Har akkurat vært i bursdag å spist hjemmelaget pai. Men nå er jeg hjemme, sulten og kvalm så da ble det julepølse.
På plass i svømmehallen.
Bare et barn og følgelig bare et kurs i dag. Eldste er jo akkurat levert på skolen for korps-helg.
Mannen lager pizza til jeg og mellomste kommer hjem. Så skal han på skolen og være nattevakt mens jeg og jentene skal sove hjemme i natt. Så kommer vel han hjem og sover når ungene får frokost og går igang med spilling i morgen mens jeg tar meg av jentene og på et vis organiserer at vi får i alle mat i tide til svømmekursene deres i morgen ettermiddag.
Flink du har vært da![emoji1]
Sommeren er rett rundt hjørnet![emoji23]
Mannen lager pizza nå mens jeg er på svømming med mellomste.Sulten jeg. Hva skal dere ha til middag i dag?
Vi skal ha kyllingvingeklubber med hvitløksbaguetter, salsa, dipp og potetgullSulten jeg. Hva skal dere ha til middag i dag?
Sulten jeg. Hva skal dere ha til middag i dag?
Juleferie er definitivt oppskrytt. Vi reiser ikke på juleferie. Stemningen i huset siste døgnet før avreise er så utrivelig.
Ja. Travle helger har vi men med litt organisering og tidvis noe barnevakt (ikke denne helgen. Nå klarer vi oss selv samt at mamma er syk) så får vi det til. Heldigvis har vi to biler. Den ene skal inn igjen på verksted over helga men det er gull å ha den på "permisjon" i helgene...Så travle helger dere har[emoji2] dere blir utrolig flinke til organisering!
Vi lagde det i bursdag i fjor. For det kan man ordne før. Og med salat.Så koselig med bursdag! Pai ja. Det er godt. Men noe jeg aldri lager. Hva har man i en pai?
Akkurat det man hal lyst på.Så koselig med bursdag! Pai ja. Det er godt. Men noe jeg aldri lager. Hva har man i en pai?