Skravletråd November

Ja. Nytter ikke å gå med brodder heller, for isen er for tynn så da sklir jeg på brødene. Men i dag har det vært mildt, så nå er det isfritt :D

Jippi, så deilig[emoji1]
Nyt det så lenge det varer![emoji38] snart kommer det mer snø og is og dritt[emoji31]

Trøtt og vond i hodet. Vært i familieselskap. Kun to små unger sånn sett. På snart 7 år. Men de to høres ut som en hel bøling gitt. Herlig å komme hjem.

Våkna av meg selv kl 12. Og heiv neg og minste i dusjen. Så kledde vi oss og kjørte avgårde. Først nå slappe av da :)

Trøtt og vond i hodet. Vært i familieselskap. Kun to små unger sånn sett. På snart 7 år. Men de to høres ut som en hel bøling gitt. Herlig å komme hjem.

Våkna av meg selv kl 12. Og heiv neg og minste i dusjen. Så kledde vi oss og kjørte avgårde. Først nå slappe av da :)
Du får slappe av i kveld da. Få ungene i seng og ta sofaen i kveld

På plass i svømmehallen.

Bare et barn og følgelig bare et kurs i dag. Eldste er jo akkurat levert på skolen for korps-helg.

Mannen lager pizza til jeg og mellomste kommer hjem. Så skal han på skolen og være nattevakt mens jeg og jentene skal sove hjemme i natt. Så kommer vel han hjem og sover når ungene får frokost og går igang med spilling i morgen mens jeg tar meg av jentene og på et vis organiserer at vi får i alle mat i tide til svømmekursene deres i morgen ettermiddag.

Så travle helger dere har[emoji2] dere blir utrolig flinke til organisering!

Flink du har vært da![emoji1]
Sommeren er rett rundt hjørnet![emoji23]

Gikk opp mye I svangerskapet. Men gikk ned 25 kg før det og er snart på samme vekt som da jeg ble gravid. Sa er jeg ca halvveis. Hadde jeg ikke ammet hadde jeg gått banabas med slanking tror jeg ^^

Juleferie er definitivt oppskrytt. Vi reiser ikke på juleferie. Stemningen i huset siste døgnet før avreise er så utrivelig.

Nettopp[emoji6] etter vi bestemte oss for å være hjemme i jula har stemningen blitt mye bedre og julefreden senker seg[emoji2]

Så travle helger dere har[emoji2] dere blir utrolig flinke til organisering!
Ja. Travle helger har vi men med litt organisering og tidvis noe barnevakt (ikke denne helgen. Nå klarer vi oss selv samt at mamma er syk) så får vi det til. Heldigvis har vi to biler. Den ene skal inn igjen på verksted over helga men det er gull å ha den på "permisjon" i helgene...

Så koselig med bursdag! Pai ja. Det er godt. Men noe jeg aldri lager. Hva har man i en pai?
Vi lagde det i bursdag i fjor. For det kan man ordne før. Og med salat.

Taco kjøttdeig og mais eller paprika er godt.

Kylling. Jeg er ikke helt der.

Men skinke og bacon! Tipp topp tommel opp!

Problemet er at det er godt men vi glemmer å lage det xD

Tar jo egentlig ikke så lang tid. Man får jo kjøpt ferdige paibunner.

Back
Topp