Skravletråd November

Ugg, da må man være forsiktig[emoji849]

Ja. Nytter ikke å gå med brodder heller, for isen er for tynn så da sklir jeg på brødene. Men i dag har det vært mildt, så nå er det isfritt :D

Da var dressen til Lille U ferdig, stolt nå
286fb123b085fdfb1ac79a21ee9351c3.jpg

Kjempefint :)

Hurra, ferdig med de fleste julegavene :)) aldri vært så tidlig ute noen gang. Men terminen gjør at det tvinger seg frem :)

Skjer ikke denne helga, for å si det sånn. Må få plass på loftet til det som er til overs pg derved få bort den som står der og i det hele tatt gjøre greia.

Helga er som vanlig stappet...

Ja man må vel rydde og organisere litt først[emoji28]

Noen hyggelige planer for helgen?? Jeg skulle egentlig få besøk.. men sykdom kan man ikke noe for så da kom hun ikke alikevel.. kjedelig!

Mannen har tatt med seg lillesnupp på fire mnd til sine foreldre, hun er der noen timer mens han er på hummerfiske og jeg har fått sovet, dusjet og rydda hus. Så utrolig deilig! Et par timer med barnevakt kan gjøre underverker for en sliten mams.

Barnepass er helt magisk innimellom[emoji1]

På plass i svømmehallen.

Bare et barn og følgelig bare et kurs i dag. Eldste er jo akkurat levert på skolen for korps-helg.

Mannen lager pizza til jeg og mellomste kommer hjem. Så skal han på skolen og være nattevakt mens jeg og jentene skal sove hjemme i natt. Så kommer vel han hjem og sover når ungene får frokost og går igang med spilling i morgen mens jeg tar meg av jentene og på et vis organiserer at vi får i alle mat i tide til svømmekursene deres i morgen ettermiddag.

Back
Topp