har du en fin dag?
Helt grei[emoji4] litt travel da jeg har vært alene med 4 små..
Du da?[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
har du en fin dag?
Svarer på alt.Hva er hemmeligheten din?
åååh må selge fineste jakka til kb
Den ungen må slutte å vokse
Jada. Han er alltid bra igjen neste dag. Bra det, om et par timer skal han bort på skolen for korps-helg med overnatting på
Noen hyggelige planer for helgen?? Jeg skulle egentlig få besøk.. men sykdom kan man ikke noe for så da kom hun ikke alikevel.. kjedelig!
Det var aldri aktuelt, mine foreldre hadde min bror og min bestemor og sånn, og svigers hadde hjemmeboende halvstore unger etc. Det var vi som reiste. Men vi satte en stek for det for noen år siden. Flyttet så vi treffer folk. Og svigerinnene mine blitt så store at de har flyttet hjemmefra og har egne liv etterhvert. Så svigermor kommer altså av og til.
Ja. Det er nok gøy det.Så bra han er bedre[emoji2]
Moro med overnatting da!
Svarer på alt.
Juleferie er definitivt oppskrytt. Vi reiser ikke på juleferie. Stemningen i huset siste døgnet før avreise er så utrivelig.Deilig å slippe denne reisingen[emoji6]
Hun har kost seg
Ronja er jo nesten alltid ganske langt bak oss andre i tid, men hun leser hele tråden og svarer og svarer og svarer!Hmmm. Rekker ikke over alt jeg. Jobber med saken
Ni reiste vi hjemmefra vi.
Nylig kommet hjem. Sliten.
Da var dressen til Lille U ferdig, stolt nå
gaaaah står fast på den julegaven til nevøen min
aner ikke hva han skal få
Jada.Så gøy da[emoji1]
Å rydde hus
vaske klær
ut med høsten
inn med vinteren
ut med kommoder
+++++
Hmm. Ja. Når jeg er kommet hjem fra svømming og har fått jentene i seng er jeg jo "alene hjemme". Men bør legge meg tidlig for jeg er alene med dem i morgen også. Først fordi han ikke er hjemme og deretter må han få sove siden han er våken i natt.Da fortjener du sofakos i kveld[emoji1]
Del litt av de genene med oss andre og da
Råflott ! [emoji7][emoji7]Da var dressen til Lille U ferdig, stolt nå
Sukk. Jeg er liksom på vei ned i vekt, og jeansene mine er for store nå. Ser ut som et telt. Men alle buksene i butikken er for korte, så da får det bli telt en stund til, er jo snart sommer er det ikke?