Da var dressen til Lille U ferdig, stolt nå
Den var kjempefin! [emoji1303]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da var dressen til Lille U ferdig, stolt nå
ah da var det kanskje ikke så lenge oppholdFire.
takk det samme
Han har begynt å gjøre husarbeid uten å bli maset på, jeg tror ikke jeg tør prøve meg på noen oppstramming på matfronten
får vel sette i gang med alle planene...
Hei hei mannen er på jobb. Minste sover og de 2 andra ser på TV. Eg har tenkt och børja baka litt så kommer de 2 och hjelper till
Snart
Å rydde husHvilke spennende planer har du?[emoji12]
Nei, absolutt ikke [emoji14] Nei, han har hatt en form av E-coli i 3 uker, så har ikke kunnet reise et sted fordi det har vært opp mot 20 bleieskift om dagen... Så toppet han det feber og ubehag dagen jeg begynte på jobb [emoji14]
Så kjekt IKEA er tingen her også [emoji14]
Det er jo og en vanesak. Blodsukkeret mitt går rett i været hvis jeg har på noe annet enn kanel[emoji53] men det er heldigvis bare for en periode.Jeg har ei lita ei som reagerer på melkeprotein så her ble grøten brått stusselig når melka måtte kuttes. Men det er for en periode, og bær og banan hjelper godt!
Så deilig[emoji4]Mannen har tatt med seg lillesnupp på fire mnd til sine foreldre, hun er der noen timer mens han er på hummerfiske og jeg har fått sovet, dusjet og rydda hus. Så utrolig deilig! Et par timer med barnevakt kan gjøre underverker for en sliten mams.
Så fin[emoji4]Da var dressen til Lille U ferdig, stolt nå
Det har vært veldig koselig. Alt handlet inn til dåp om 2 uker, nå lunsj og matvarehandel før vi kjører hjem.Herlig. Håper dere har kost dere
Vel. Det var 8 minutter kamp. 9.40 1030, 1120 og 1300. Siste pausen var laaaaaaang.ah da var det kanskje ikke så lenge opphold
Nydelig!Da var dressen til Lille U ferdig, stolt nå
Beskriver du meg??[emoji23] for jeg er helt lik[emoji85]
Ser ut som det er in det
Hihi, man må kunne ha det artig med seg selv[emoji28]
Jepp, bukser er kortere!![emoji13]
Akkurat derfor jeg foretrekker bukser som har 2 mål, et for liv og et for lengde.
Dersom noen for eksempel finner på at moten tilsier at beina skal bli kortere så går man bare opp en størrelse i lengden..