Er det bare meg, eller er bukser korte for tiden? Jeg finner ikke bukser som passer skikkelig
Jepp, bukser er kortere!![emoji13]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det bare meg, eller er bukser korte for tiden? Jeg finner ikke bukser som passer skikkelig
Akkurat derfor jeg foretrekker bukser som har 2 mål, et for liv og et for lengde.Jepp, bukser er kortere!![emoji13]
ikke i det hele tattHåper du har sovet godt i natt[emoji2]
Jeg har ei lita ei som reagerer på melkeprotein så her ble grøten brått stusselig når melka måtte kuttes. Men det er for en periode, og bær og banan hjelper godt!Jeg pleier også å ha blåbær eller banan og koke på melk, og da ble det stusselig med vann og kanel.
God morgen.
Lørdag
Greit at vi skal stå opp tidlig for det er fotballturnering, men halv seks var ikke nødvendig å våkne. Stå opp kvart på seks var litt før planlagt....
Ute begynner det å lysne.
Jeg har dusjet både meg og lillemor, ungene har spist frokost og jeg spiser ferdig mens ungene leker. Mannen sover for han skal være nattevakt på skolen når korpset skal overnatte i helga.
Snart skal mellomste skifte. Og en god halvtime drar jeg og hun på fotballturnering. Det blir for mange timer å ha med yngste så mannen blir hjemme. Eldste velger selv så vi får se.
God solfylt lørdag til dere alle[emoji1] Var oppe før fuglene feis i dag, men det gjør ingenting med litt kaffe i koppen og en kosefrøken i armene [emoji173]
god morgenalle sammen
Nei nå er det blitt bart på veiene
Minusgrader innimellom da, så det er fortsatt glatt.
Den var helt okiDet går nok fint om den lukter greit[emoji2]
4 har du besøk av den 4 . Trodde du hade 3 barn ??Lite planer[emoji2] mannen jobber idag, så jeg er alene med 4 barn....blir ikke mye sprell da, men tror vi skal bake litt[emoji1]
har du en fin dag?God ettermiddag snuppa[emoji1]
Fire.hvor mange kamper?
Jada. Han er alltid bra igjen neste dag. Bra det, om et par timer skal han bort på skolen for korps-helg med overnatting påAu da[emoji20] håper han er bedre idag...
Det var aldri aktuelt, mine foreldre hadde min bror og min bestemor og sånn, og svigers hadde hjemmeboende halvstore unger etc. Det var vi som reiste. Men vi satte en stek for det for noen år siden. Flyttet så vi treffer folk. Og svigerinnene mine blitt så store at de har flyttet hjemmefra og har egne liv etterhvert. Så svigermor kommer altså av og til.Ja hvis ikke familie velger å reise til dere da[emoji4]
Her har vi kun mamma...alle andre må reise til oss om de ønsker å feire jul med oss[emoji4]
Hun har kost segLykke til på turnering[emoji1]
Ni reiste vi hjemmefra vi.Æsj, det er tidlig[emoji31]
Jeg våknet selv kl 09, mannen hadde dratt på jobb og barna satt med hver sin ipad[emoji38]