Frøkna skal være med meg på jobb i morgen, er virkelig spent på hvordan det går
Hvordan gikk det?[emoji2] sjarmerte nok alle i senk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Frøkna skal være med meg på jobb i morgen, er virkelig spent på hvordan det går
Det var det, men mye bedre i løpet av dagen. Trolig ekstra vondt i natt fordi jeg hadde lite annet å gjøre enn å kjenne på det liksom. Glemte det litt når jeg kom igang med dagen. Så lenge ikke noe presset på
Ømt å ta på enda men ikke noe mer enn det så det går nok bra
Det hadde vært fint Meeeeeeen den gang ei ^^
Du får stramme ham opp[emoji23]
Bekkenet er så som så, men det går[emoji6]
Har du hatt en fin dag da?
Støv på hjerna, kronisk rydding og evnen til å bli irriterert nok til å sette på vask fordi min bror kaster en bukse til vask når hun var vasket alt?
Aner ikke. Egentlig.
Jeg fatter det ikke. Jeg har ikke sjangs.
Nei, absolutt ikke [emoji14] Nei, han har hatt en form av E-coli i 3 uker, så har ikke kunnet reise et sted fordi det har vært opp mot 20 bleieskift om dagen... Så toppet han det feber og ubehag dagen jeg begynte på jobb [emoji14]Ikke alltid ting går som planlagt[emoji4] sliter han med søvn?
Jepp, IKEA er topp![emoji1]
Hmm, mor sitter i sofaen og strikker og surfer. Far ligger opp ned og forsøker å finne ut hvordan han kan demontere sofaen.
Vi har jo ikke mindre enn to hjørnesofaer i stua, modulsofa, stående me hjørmene mot hverandre. Han planlegger å gjøre det om til enten en større hjrønesofa eller muligens en hestesko, og sette resten på loftet for han mener vi har for mye sofa, og vil heller frigjøre plass til bokhyller og arbeidsbord (hjemmekontor, tegne/male/hobby for ungene for å ikke ha disse prosjektene på enden av spisebordet)
Men helt fasit på hvordan har han ikke, for det kommer i konflikt med ovnen (vedovn er ikke bare å flytte liksom) eller blokkerer passasje, eller rett og slett ingen sitter forran tv'n (da kan debatten om tv i stua eller ei tas, men det er en annen sak...)
Våknet kl 4 fordi jeg var så sulten Gikk ut i stua.. ble våt på beina Bikkja hadde tisset og bæsjet inne Måtte vekke gubben og få han til å vaske. Brakk meg og brakk meg.. det var den matlysten
Till dere som er flink på och ikkje kaste mat. Hvor længe efter utgått dato kan eg bruke kremfløte?
Kan eg bruka den i kake 3 dagar efter utgått dato?
Handla meg en pult og stol gitt
Vad er deres planer før helgen?? Her ska meg og barnen handla in i eftermiddag. Så baka Imon. Så ska vi ha middagsgjester på søndag
Ser ut som det er in detSkal vi fryse på anklene i vinter?
Jobb. Så får vi besøk av familie i kveld du da?planer for dagen ?
YesDet må være en koselig og slitsom jobb[emoji1]
Nei fyUæh....så kjipt[emoji13] hjelper vel ikke akkurat på appetitten nei!
Mye venting og lite spill.kos dere på turnering