Skravletråd November

Det var det, men mye bedre i løpet av dagen. Trolig ekstra vondt i natt fordi jeg hadde lite annet å gjøre enn å kjenne på det liksom. Glemte det litt når jeg kom igang med dagen. Så lenge ikke noe presset på

Ømt å ta på enda men ikke noe mer enn det så det går nok bra

Bra det roer seg[emoji4]

Hei hei :-) mannen er på jobb. Minste sover og de 2 andra ser på TV. Eg har tenkt och børja baka litt så kommer de 2 och hjelper till
Snart

Støv på hjerna, kronisk rydding og evnen til å bli irriterert nok til å sette på vask fordi min bror kaster en bukse til vask når hun var vasket alt?

Aner ikke. Egentlig.

Jeg fatter det ikke. Jeg har ikke sjangs.

Beskriver du meg??[emoji23] for jeg er helt lik[emoji85]

Ikke alltid ting går som planlagt[emoji4] sliter han med søvn?

Jepp, IKEA er topp![emoji1]
Nei, absolutt ikke [emoji14] Nei, han har hatt en form av E-coli i 3 uker, så har ikke kunnet reise et sted fordi det har vært opp mot 20 bleieskift om dagen... Så toppet han det feber og ubehag dagen jeg begynte på jobb [emoji14]

Så kjekt :D IKEA er tingen her også [emoji14]

Hmm, mor sitter i sofaen og strikker og surfer. Far ligger opp ned og forsøker å finne ut hvordan han kan demontere sofaen.

Vi har jo ikke mindre enn to hjørnesofaer i stua, modulsofa, stående me hjørmene mot hverandre. Han planlegger å gjøre det om til enten en større hjrønesofa eller muligens en hestesko, og sette resten på loftet for han mener vi har for mye sofa, og vil heller frigjøre plass til bokhyller og arbeidsbord (hjemmekontor, tegne/male/hobby for ungene for å ikke ha disse prosjektene på enden av spisebordet)

Men helt fasit på hvordan har han ikke, for det kommer i konflikt med ovnen (vedovn er ikke bare å flytte liksom) eller blokkerer passasje, eller rett og slett ingen sitter forran tv'n (da kan debatten om tv i stua eller ei tas, men det er en annen sak...)

Lykke til med sofaprosjekt[emoji1]

Våknet kl 4 fordi jeg var så sulten :hilarious: Gikk ut i stua.. ble våt på beina :wideyed: Bikkja hadde tisset og bæsjet inne :meh::eek: Måtte vekke gubben og få han til å vaske. Brakk meg og brakk meg.. det var den matlysten :grumpy:

Uæh....så kjipt[emoji13] hjelper vel ikke akkurat på appetitten nei!

Handla meg en pult og stol gitt
336ce9ac81cb627b106d1cfe0bab8753.jpg

Så fint![emoji1]

Vad er deres planer før helgen?? Her ska meg og barnen handla in i eftermiddag. Så baka Imon. Så ska vi ha middagsgjester på søndag :-)

Lite planer[emoji2] mannen jobber idag, så jeg er alene med 4 barn....blir ikke mye sprell da, men tror vi skal bake litt[emoji1]

kos dere på turnering
Mye venting og lite spill.

Første kamp startet 9.40 nå venter vi på den siste som begynner 13. 8 minutter kamp. 3'er forball og 7 jenter på laget.

Back
Topp