Cimb
Glad i forumet
Ja[emoji44] Jeg har ikke de lengste beina selv, men syns de fleste bare går til ankelkulen [emoji85]Er det bare meg, eller er bukser korte for tiden? Jeg finner ikke bukser som passer skikkelig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja[emoji44] Jeg har ikke de lengste beina selv, men syns de fleste bare går til ankelkulen [emoji85]Er det bare meg, eller er bukser korte for tiden? Jeg finner ikke bukser som passer skikkelig
god morgenGod morgen.
Lørdag
Greit at vi skal stå opp tidlig for det er fotballturnering, men halv seks var ikke nødvendig å våkne. Stå opp kvart på seks var litt før planlagt....
kos dere på turneringUte begynner det å lysne.
Jeg har dusjet både meg og lillemor, ungene har spist frokost og jeg spiser ferdig mens ungene leker. Mannen sover for han skal være nattevakt på skolen når korpset skal overnatte i helga.
Snart skal mellomste skifte. Og en god halvtime drar jeg og hun på fotballturnering. Det blir for mange timer å ha med yngste så mannen blir hjemme. Eldste velger selv så vi får se.
Herlig. Håper dere har kost dereVi skal på Solsiden i Tr.heim [emoji4]
God morgen til deg og og til alle andregod morgenalle sammen
Ja[emoji44] Jeg har ikke de lengste beina selv, men syns de fleste bare går til ankelkulen [emoji85]
God solfylt lørdag til dere alle[emoji1] Var oppe før fuglene feis i dag, men det gjør ingenting med litt kaffe i koppen og en kosefrøken i armene [emoji173]
Blir hun nok fornøyd
Lite søvn på dagtid nå og. Hun sover bedre når vi går tur, men føret har vært så dårlig her at jeg ikke tør. Vi har ingen gangvei her
1 dag til helg. Hurra
Vært på besøk til tantebarnet [emoji173]️[emoji173]️
I barnehage
Det er kjipt[emoji13] og fortsatt snø?
så braBle strålende fornøyd[emoji1]
takk det sammeGod helg Kengu![emoji1]
planer for dagen ?God morgen til deg og og til alle andre
Jaggu var det blitt kveld
Ja, jeg synes egentlig det Vi har slitt med lillemann de siste 2.5 ukene, så jeg fikk ikke helt den avslutningen jeg håpet på i permisjonen, men sånn ble det [emoji14] Veldig rart å ikke være hjemme på kveldene da :O
Så kjekt IKEA eller?
Blir mest sannsynlig bukser til mannen min også i år