Skravletråd November

Hadde ikke fått det til å gå opp uten. Savner ham i kveld også men får få ungene i seng på et vis
Det går seg till . Jag har vart mye ensam med mina barn. Vid legging så har jag haft alla 3 i vår seng och nær de har somna har ja lagt de øver i deras senger

Det går seg till . Jag har vart mye ensam med mina barn. Vid legging så har jag haft alla 3 i vår seng och nær de har somna har ja lagt de øver i deras senger
Det er på ingen måte aktuelt. Sa sovner ikke yngste

De to eldste får hjelp på badet så kan de leke/lese litt og legge seg selv. Når yngste sover godt står jeg opp og ser til at de har lagt seg.

Ja, det er mer styr enn det er stas[emoji38]
Det er det. Men bosatt sånn at vi ikke traff noe familie uten å reise ble alternativet ensomt. Sånn vi bor nå så treffer vi uansett familien min om vi er "alene" julaften på kvelden så har vi truffet folk før og etter. Bosatt i Bergen med all familie på Sunnmøre eller Toten var det logisk reise.

#denfølelsen, når du snakker om hår på høna, og det faktisk er snakk om en ekte høne som du har kokt, men du tenker koffert og kniser for deg selv :P

gikk å la meg jeg

diskuterer dugnad med treneren til kb
sender meld med kompis
snapper med ei venninne...

ye ye sove snart

Og herre min hatt hvor ugudelig kjedelig det er å feste tråder.
Endelig er jeg ferdig med å strikke denne drakten til guttungen og så er det hundre-og-snørr-og-førti tråder å feste før jeg får prøvd den på for å se om den passer...

Back
Topp