>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Hahahaha ! Den er fin [emoji14]#denfølelsen, når du snakker om hår på høna, og det faktisk er snakk om en ekte høne som du har kokt, men du tenker koffert og kniser for deg selv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahahaha ! Den er fin [emoji14]#denfølelsen, når du snakker om hår på høna, og det faktisk er snakk om en ekte høne som du har kokt, men du tenker koffert og kniser for deg selv
Jeg spiser det til frokost hver morgen jeg men supplerer ofte med litt blåbær og banan for smakens skyld..Jeg har akkurat spist havregrøt kokt på vann og med kanel, det er ikke å anbefale[emoji85] det er kun vomfyll og ikke noe annet, men med svdiabetes og tomt kjøleskap, slik bortsett bra prim og salami, så måtte det bli det.
Så bra Herligt nær det finns medisiner som hjelperMedisin hjalp også ble det rolig og tidlig kveld på ham
Jeg har verken sjans eller gidd! Jeg har også støv på hjernen, men med ei frøken på 4 mnd er det ingenting som går fort lenger.. nå er huset så som så, skittentøyskurven er alltid full og jeg synes det er helt okay. Hun er liten bare en kort periode, og akkurat nå vil jeg heller nyte tida med henne istedenfor å vaske hus. Det blir saktens nok tid til det sidenStøv på hjerna, kronisk rydding og evnen til å bli irriterert nok til å sette på vask fordi min bror kaster en bukse til vask når hun var vasket alt?
Aner ikke. Egentlig.
Jeg fatter det ikke. Jeg har ikke sjangs.
Å neiii! Det er dårlig start på dagen det! Her har vi katt som driver å drar inn levende mus og lemen(!) inn katteluka for tida. Alltid interessant å komme hjem og se hva man finnerVåknet kl 4 fordi jeg var så sulten Gikk ut i stua.. ble våt på beina Bikkja hadde tisset og bæsjet inne Måtte vekke gubben og få han til å vaske. Brakk meg og brakk meg.. det var den matlysten
Å fysjÅ neiii! Det er dårlig start på dagen det! Her har vi katt som driver å drar inn levende mus og lemen(!) inn katteluka for tida. Alltid interessant å komme hjem og se hva man finner
Ja så lenge den har stått kaldt så går det helt fint. Nå på høsten/vinteren bruker jeg melk opptil en uke etter stemplingsdato, men jeg lukter og smaker såklart på det først.Till dere som er flink på och ikkje kaste mat. Hvor længe efter utgått dato kan eg bruke kremfløte?
Kan eg bruka den i kake 3 dagar efter utgått dato?
Ja det er ikke noe særlig. Må stadig vekk på jakt med gummihansker og vaskebøtta hun får ikke tilgang til mer enn vaskerommet om natta da. Orker ikke musejakt midt på natta når jeg har tatt bleieskift på lillesnupp.Å fysj
Å jeg hadde dødd av skrekk hadde vi fått en mus i husJa det er ikke noe særlig. Må stadig vekk på jakt med gummihansker og vaskebøtta hun får ikke tilgang til mer enn vaskerommet om natta da. Orker ikke musejakt midt på natta når jeg har tatt bleieskift på lillesnupp.
Hahaha, jeg ler!#denfølelsen, når du snakker om hår på høna, og det faktisk er snakk om en ekte høne som du har kokt, men du tenker koffert og kniser for deg selv
Blir fort herda! Det var en periode jeg fanga både ei og to om dagen.. så nå har vi måtte sette begrensninger for inne og utetid for ksttedyret. Kan ikke ha det sånn med baby som leker på golvetÅ jeg hadde dødd av skrekk hadde vi fått en mus i hus
Nei fysj.. huffBlir fort herda! Det var en periode jeg fanga både ei og to om dagen.. så nå har vi måtte sette begrensninger for inne og utetid for ksttedyret. Kan ikke ha det sånn med baby som leker på golvet
Jeg er kort selv. Så legger ikke merke til det da [emoji14]Er det bare meg, eller er bukser korte for tiden? Jeg finner ikke bukser som passer skikkelig
Jeg er kort selv. Så legger ikke merke til det da [emoji14]
Og herre min hatt hvor ugudelig kjedelig det er å feste tråder.
Endelig er jeg ferdig med å strikke denne drakten til guttungen og så er det hundre-og-snørr-og-førti tråder å feste før jeg får prøvd den på for å se om den passer...
Jeg pleier også å ha blåbær eller banan og koke på melk, og da ble det stusselig med vann og kanel.Jeg spiser det til frokost hver morgen jeg men supplerer ofte med litt blåbær og banan for smakens skyld..
[emoji1][emoji1][emoji7]Synes det er koselig jeg også[emoji7]