>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Jysk. Satt ned fra 999 til 400 kr. Siste dag i dagElsker pulten! Hvor er den kjøpt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jysk. Satt ned fra 999 til 400 kr. Siste dag i dagElsker pulten! Hvor er den kjøpt?
Er lov med laber konsentrasjon på en fredag er det her og hvertfall.Helt grei
Unger levert, kommet på jobb. Spist og jobber.
Konsentrasjonen laber (som du ser av bv....) Men snart lunsj
Så deilig med hotellnatt da. Hvor skal dere sove ?God formiddag! Nå sover lillesnupp i vogna midt på stuegulvet [emoji28] sånn går det noen dager visst [emoji23] jeg skal hive meg rundt og pakke litt, vi tar en natt på hotell i natt. Vi skal handle det siste vi mangler til dåpen, og det er vanskelig å få til her ute i distriktet.
Jepp, og deilig med frokost i morgen tidlig tenker jeg [emoji16]Kjipt å bo så langt unna ting, men en natt på hotell er ikke å forakte
Vi skal på Solsiden i Tr.heim [emoji4]Så deilig med hotellnatt da. Hvor skal dere sove ?
Ohh de var fint och gjør det sånn da førsår egJa. Det var en periode for 2-3 år siden da mannen jobbet innmari (ulovlig) mye og nesten aldri var hjemme. Og da var taco på fredag betyr pappa kommer hjem til middag!!! (og vi hadde om så Taco på onsdag om det var den dagen han spiste middag den uka) så de kobler Taco til glede i tillegg til fredag.
Da har du mannen som hjelp? Eller er du ensam?Fotballturnering fra kl 9 i morgen.
Levere eldste på skolen for korps og overnatting kl 17, samtidig med at mellomste da skal på svømmekurs.
Muligens stille på nattevakt eller noe måltidsforberedelser om de som skal ikke kan på skolen, og så er det konsert i moegen 1530-16 før begge de store skal på svømming hhv 17 og 1745
Låter veldigt braSlappe av, besøke familie, spise god mat..
Det stemmer[emoji85][emoji20] så må virkelig tenke meg om og lese på alt!Og så er det sukker i alt nesten
Jeg har mannen jaDa har du mannen som hjelp? Eller er du ensam?
Nyt helga!Endelig helg etter å ha skrevet 55 elevvurderinger og hatt utviklingssamtaler og andre møter hver ettermiddag denne uka! Magisk å kunne kjøre fra jobb og faktisk være hjemme før det ble mørkt en dag! Nå er det beina på bordet, thaimat og bare avslapning resten av kvelden. Synes jeg fortjener det!
jobbGod formiddager[emoji1] Hva er deres planer idag? Noen som følger med på the voice?
litt planer med andre ordJeg skal nok jobbe litt lenger. Men gleeeeeder meg ja.
Selv om helga inneholder både fotballturnering, øvingshelg med overnatting for korpset og svømmekurs
det gjorde deJippp det går fort 2 timmer
Men idag lager jeg Taco uten at mannen kommer hjem til middag, faktisk.Ohh de var fint och gjør det sånn da førsår eg
det er detSå deilig. Godt med helg
Jepp. Sånn er det når vi har valgt å la dem ha sånne aktiviteter.litt planer med andre ord
det er detDeilig!