Skravletråd November

Helt grei

Unger levert, kommet på jobb. Spist og jobber.

Konsentrasjonen laber (som du ser av bv....) Men snart lunsj
Er lov med laber konsentrasjon på en fredag:p er det her og hvertfall. :D

God formiddag! Nå sover lillesnupp i vogna midt på stuegulvet [emoji28] sånn går det noen dager visst [emoji23] jeg skal hive meg rundt og pakke litt, vi tar en natt på hotell i natt. Vi skal handle det siste vi mangler til dåpen, og det er vanskelig å få til her ute i distriktet.
Så deilig med hotellnatt da. Hvor skal dere sove ?

Snaaart helg! :D

Ja. Det var en periode for 2-3 år siden da mannen jobbet innmari (ulovlig) mye og nesten aldri var hjemme. Og da var taco på fredag betyr pappa kommer hjem til middag!!! (og vi hadde om så Taco på onsdag om det var den dagen han spiste middag den uka) så de kobler Taco til glede i tillegg til fredag.
Ohh de var fint och gjør det sånn :-) da førsår eg :-)

Fotballturnering fra kl 9 i morgen.
Levere eldste på skolen for korps og overnatting kl 17, samtidig med at mellomste da skal på svømmekurs.
Muligens stille på nattevakt eller noe måltidsforberedelser om de som skal ikke kan på skolen, og så er det konsert i moegen 1530-16 før begge de store skal på svømming hhv 17 og 1745
Da har du mannen som hjelp? Eller er du ensam?

Endelig helg etter å ha skrevet 55 elevvurderinger og hatt utviklingssamtaler og andre møter hver ettermiddag denne uka! Magisk å kunne kjøre fra jobb og faktisk være hjemme før det ble mørkt en dag! Nå er det beina på bordet, thaimat og bare avslapning resten av kvelden. Synes jeg fortjener det!

Endelig helg etter å ha skrevet 55 elevvurderinger og hatt utviklingssamtaler og andre møter hver ettermiddag denne uka! Magisk å kunne kjøre fra jobb og faktisk være hjemme før det ble mørkt en dag! Nå er det beina på bordet, thaimat og bare avslapning resten av kvelden. Synes jeg fortjener det!
Nyt helga!

Back
Topp