Jeg elsker Taco og er således enig med barna ;-)Er såååå lei taco på fredager, så i dag setter jeg ned foten og ber om noe annet altså! Får også innmari halsbrann av det!
Men helst bare om mannen spiser med oss,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg elsker Taco og er således enig med barna ;-)Er såååå lei taco på fredager, så i dag setter jeg ned foten og ber om noe annet altså! Får også innmari halsbrann av det!
God formiddag! Nå sover lillesnupp i vogna midt på stuegulvet [emoji28] sånn går det noen dager visst [emoji23] jeg skal hive meg rundt og pakke litt, vi tar en natt på hotell i natt. Vi skal handle det siste vi mangler til dåpen, og det er vanskelig å få til her ute i distriktet.
så kjiptVåknet kl 4 fordi jeg var så sulten Gikk ut i stua.. ble våt på beina Bikkja hadde tisset og bæsjet inne Måtte vekke gubben og få han til å vaske. Brakk meg og brakk meg.. det var den matlysten
bare de søvngreieneÆsj! Er det noen spesiell grunn til det? Håper du har sovna nå.
god dagGod morgen alle sammen
kos degGod morgen. Få unger avgårde. Så en tur i dusjen. Så blir det til byen og hente min søster som er nyoperert [emoji1] Bra jeg føler meg noenlunde våken i dag gitt
2 t til heeelg
Kanske de er vant å få det hver fredag DerførMine unger forventer det.
Jippp det går fort 2 timmer2 t til heeelg
Er vel noe slikt her også.2 t til heeelg
2 t til heeelg
Ja. Det var en periode for 2-3 år siden da mannen jobbet innmari (ulovlig) mye og nesten aldri var hjemme. Og da var taco på fredag betyr pappa kommer hjem til middag!!! (og vi hadde om så Taco på onsdag om det var den dagen han spiste middag den uka) så de kobler Taco til glede i tillegg til fredag.Kanske de er vant å få det hver fredag Derfør
Fotballturnering fra kl 9 i morgen.Vad er deres planer før helgen?? Her ska meg og barnen handla in i eftermiddag. Så baka Imon. Så ska vi ha middagsgjester på søndag
Elsker pulten! Hvor er den kjøpt?Handla meg en pult og stol gitt
Slappe av, besøke familie, spise god mat..Vad er deres planer før helgen?? Her ska meg og barnen handla in i eftermiddag. Så baka Imon. Så ska vi ha middagsgjester på søndag
Deilig!2 t til heeelg
TacoVad skall dere ha till middag idag? Eg lagade potetsuppe igår som me ska ha idag . Herligt och slippe tenka på mat idag