Skravletråd November

Er såååå lei taco på fredager, så i dag setter jeg ned foten og ber om noe annet altså! Får også innmari halsbrann av det!
Jeg elsker Taco og er således enig med barna ;-)

Men helst bare om mannen spiser med oss,

God formiddag! Nå sover lillesnupp i vogna midt på stuegulvet [emoji28] sånn går det noen dager visst [emoji23] jeg skal hive meg rundt og pakke litt, vi tar en natt på hotell i natt. Vi skal handle det siste vi mangler til dåpen, og det er vanskelig å få til her ute i distriktet.

Kjipt å bo så langt unna ting, men en natt på hotell er ikke å forakte :D

2 t til heeelg

Jeg skal nok jobbe litt lenger. Men gleeeeeder meg ja.

Selv om helga inneholder både fotballturnering, øvingshelg med overnatting for korpset og svømmekurs

Vad er deres planer før helgen?? Her ska meg og barnen handla in i eftermiddag. Så baka Imon. Så ska vi ha middagsgjester på søndag :-)

Kanske de er vant å få det hver fredag Derfør
Ja. Det var en periode for 2-3 år siden da mannen jobbet innmari (ulovlig) mye og nesten aldri var hjemme. Og da var taco på fredag betyr pappa kommer hjem til middag!!! (og vi hadde om så Taco på onsdag om det var den dagen han spiste middag den uka) så de kobler Taco til glede i tillegg til fredag.

Vad er deres planer før helgen?? Her ska meg og barnen handla in i eftermiddag. Så baka Imon. Så ska vi ha middagsgjester på søndag :)
Fotballturnering fra kl 9 i morgen.
Levere eldste på skolen for korps og overnatting kl 17, samtidig med at mellomste da skal på svømmekurs.
Muligens stille på nattevakt eller noe måltidsforberedelser om de som skal ikke kan på skolen, og så er det konsert i moegen 1530-16 før begge de store skal på svømming hhv 17 og 1745

Back
Topp