Ja eg tror den blir god gleder meg och prøvaÅåå! Det hørtes veldig godt ut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja eg tror den blir god gleder meg och prøvaÅåå! Det hørtes veldig godt ut!
Satsar på detOm den lukter greitt så ville jeg absolutt ha brukt den
Yes det skall eg gjør botten er laget av pepperkaker
Vad skall dere ha till middag idag? Eg lagade potetsuppe igår som me ska ha idag . Herligt och slippe tenka på mat idag
Det skall vara apelsingele Kremost kremfløte melis lettrømme och vaniljesukkerHva skal du ha i ostekremen?
Ohh så gott , det er længe siden eg var ute och spisteJeg skal spise ute med en venninne i dag, så jeg trenger ikke bestemme meg på lenge enda
Fredag er vanligvis Taco, meb spørs litt på mannen om han kommer hjem eller eiVad skall dere ha till middag idag? Eg lagade potetsuppe igår som me ska ha idag . Herligt och slippe tenka på mat idag
Det skall vara apelsingele Kremost kremfløte melis lettrømme och vaniljesukker
Ohh så gott , det er længe siden eg var ute och spiste
Vad skall dere ha till middag idag? Eg lagade potetsuppe igår som me ska ha idag . Herligt och slippe tenka på mat idag
Det tror eg ogDet tror jeg blir bra med pepperkaker ja
Ja veldigt greitVi skal også ha rester bare, kjekt Tika masala
Ja veldigt greit
Så Herligt . Førstår du gleder deg.Mannen skal ta Lillejenta mens vi spiser, så jeg får nyte maten i fred og ro Gleder meg
Jasså. Her då vill de ikke ha taco fast hver fredagSelvom det frister mye mer med taco haha, taco fredag er jo egentlig et must
Fredag og taco hører sammen ja.Selvom det frister mye mer med taco haha, taco fredag er jo egentlig et must
Mine unger forventer det.Jasså. Her då vill de ikke ha taco fast hver fredag
Fredag og taco hører sammen ja.