God morgen[emoji4] og god tur til byen[emoji4]God morgen. Få unger avgårde. Så en tur i dusjen. Så blir det til byen og hente min søster som er nyoperert [emoji1] Bra jeg føler meg noenlunde våken i dag gitt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen[emoji4] og god tur til byen[emoji4]God morgen. Få unger avgårde. Så en tur i dusjen. Så blir det til byen og hente min søster som er nyoperert [emoji1] Bra jeg føler meg noenlunde våken i dag gitt
Haha fort gjort [emoji14] Plutselig har du ett stort lager du også
Ja! Så lenge den ikke lukter surt og har klumper[emoji6]Till dere som er flink på och ikkje kaste mat. Hvor længe efter utgått dato kan eg bruke kremfløte?
Kan eg bruka den i kake 3 dagar efter utgått dato?
Våknet kl 4 fordi jeg var så sulten Gikk ut i stua.. ble våt på beina Bikkja hadde tisset og bæsjet inne Måtte vekke gubben og få han til å vaske. Brakk meg og brakk meg.. det var den matlysten
God morgen alle sammen
Ja som om ikke jeg hadde nok morgenkvalme før jeg så det synet i stua FysjÆsj da
Øvelse gjør mester
Det er dessuten flere måter å strikke vrang, jeg har skiftet teknikk
Øvelse gjør mester
Det er dessuten flere måter å strikke vrang, jeg har skiftet teknikk
Har heldigvis det, men det er vanskelig synes jeg. Er så mye som spiller inn på blodsukkeret. Er liksom ikke bare å kutte sukkeret. Pluss at en del søtningsstoffer påvirker blodsukkeret det også[emoji85]
God morgen. Få unger avgårde. Så en tur i dusjen. Så blir det til byen og hente min søster som er nyoperert [emoji1] Bra jeg føler meg noenlunde våken i dag gitt
Tusen takk me ska prøva på noet nytt. Ostekake med pepperkaker
Ååå! Det hørtes veldig godt ut!Tusen takk me ska prøva på noet nytt. Ostekake med pepperkaker
Når mobilen henger dobbelt-poster jeg.Ja jeg får det i alle fall ikke til slik de
Skjedde nå da?
Jeg har gitt opp metoden jeg fant på video, for da fikk jeg bare 2 ekstra masker ^^
Fin fredag så langt ?God morgen
Om den lukter greitt så ville jeg absolutt ha brukt denTill dere som er flink på och ikkje kaste mat. Hvor længe efter utgått dato kan eg bruke kremfløte?
Kan eg bruka den i kake 3 dagar efter utgått dato?
Nå ligger eg og ammar han. Hoppas han sover længe.Æsj da. Ikke så lett med den klokka gitt
Bra men eg ska spiska den till krem.Ja! Så lenge den ikke lukter surt og har klumper[emoji6]
Helt greiFin fredag så langt ?
Yes det skall eg gjør botten er laget av pepperkakerDet høres spennende ut. Du får rapportere når du har smakt