Skravletråd November

Øvelse gjør mester. Du er god altså ! Og ikke gir du deg heller [emoji8]

Takk :D
Jeg har forresten funnet et nytt prosjekt jeg vil prøve. Det er en lue i glattstrikk på rundpinne. Jeg forstår det meste av oppskriften, resten må jeg sjekke opp i boken :D
Lillejenta trenger lue :)
Og hals. Så I morgen blir det enda mer garn og nye pinner :hilarious:

Takk :D
Jeg har forresten funnet et nytt prosjekt jeg vil prøve. Det er en lue i glattstrikk på rundpinne. Jeg forstår det meste av oppskriften, resten må jeg sjekke opp i boken :D
Lillejenta trenger lue :)
Og hals. Så I morgen blir det enda mer garn og nye pinner :hilarious:
Haha fort gjort [emoji14] Plutselig har du ett stort lager du også

Tok meg en paracet og en annen en. Joda. Slukner snart sittende nå gitt. God natt :)

Våknet kl 4 fordi jeg var så sulten :hilarious: Gikk ut i stua.. ble våt på beina :wideyed: Bikkja hadde tisset og bæsjet inne :meh::eek: Måtte vekke gubben og få han til å vaske. Brakk meg og brakk meg.. det var den matlysten :grumpy:

Våknet kl 4 fordi jeg var så sulten :hilarious: Gikk ut i stua.. ble våt på beina :wideyed: Bikkja hadde tisset og bæsjet inne :meh::eek: Måtte vekke gubben og få han til å vaske. Brakk meg og brakk meg.. det var den matlysten :grumpy:
Æsj! Så innmari kjipt når de gjør sånt. Men bra gubben fiksa da :D

Da dere, da har jeg strikket vrang suksessfullt for første gang :D
Men det er jammen meg knotete, mister jo masker hele tiden jo :eek:
Øvelse gjør mester

Det er dessuten flere måter å strikke vrang, jeg har skiftet teknikk

Ja da har du I alle fall erfaring med deg og da er det vel lettere enn om man ikke har peiling. Men kjipt likevel da.
Har heldigvis det, men det er vanskelig synes jeg. Er så mye som spiller inn på blodsukkeret. Er liksom ikke bare å kutte sukkeret. Pluss at en del søtningsstoffer påvirker blodsukkeret det også[emoji85]

Å nei[emoji33] så utrolig kjedelig da dem gjør inne[emoji85]

Tror jeg hadde grått da gitt [emoji33]

Back
Topp