Skravletråd November

Hva er trikset hennes? :D
Støv på hjerna, kronisk rydding og evnen til å bli irriterert nok til å sette på vask fordi min bror kaster en bukse til vask når hun var vasket alt?

Aner ikke. Egentlig.

Jeg fatter det ikke. Jeg har ikke sjangs.

Støv på hjerna, kronisk rydding og evnen til å bli irriterert nok til å sette på vask fordi min bror kaster en bukse til vask når hun var vasket alt?

Aner ikke. Egentlig.

Jeg fatter det ikke. Jeg har ikke sjangs.
Føler jeg konstant har klær til vask uansett. Hadde kanskje klart å tømme om jeg hadde vasket mens jeg ikke var hjemme. Men det tør jeg altså ikke. :-) menmen. Vi klarer oss vel :D

Hmm, mor sitter i sofaen og strikker og surfer. Far ligger opp ned og forsøker å finne ut hvordan han kan demontere sofaen.

Vi har jo ikke mindre enn to hjørnesofaer i stua, modulsofa, stående me hjørmene mot hverandre. Han planlegger å gjøre det om til enten en større hjrønesofa eller muligens en hestesko, og sette resten på loftet for han mener vi har for mye sofa, og vil heller frigjøre plass til bokhyller og arbeidsbord (hjemmekontor, tegne/male/hobby for ungene for å ikke ha disse prosjektene på enden av spisebordet)

Men helt fasit på hvordan har han ikke, for det kommer i konflikt med ovnen (vedovn er ikke bare å flytte liksom) eller blokkerer passasje, eller rett og slett ingen sitter forran tv'n (da kan debatten om tv i stua eller ei tas, men det er en annen sak...)

Føler jeg konstant har klær til vask uansett. Hadde kanskje klart å tømme om jeg hadde vasket mens jeg ikke var hjemme. Men det tør jeg altså ikke. :) menmen. Vi klarer oss vel :D

Jeg har konstant mye klær til vask. Jeg har en liten sak til hver av ungene, vel, de to store da, på rommene deres. I praksis pr i dag i gangen for jeg henter dem ut når jeg skal vaske klær også har de ikke tatt dem inn igjen. Jeg har en liten på badet i tillegg til at kluter og håndklør havner på badekarkanten/i badekaret. I tillegg har jeg noe på vaskerommet, duker og ull, samt at det visst står en skittentøysdunk på vårt rom som ble stuet bort der en gang vi ryddet (den sto nemlig i gangen av plasshensyn) og er blitt glemt. Vi vasker klær jevnt og trutt (men ikke når ingen er hjemme nei) men i mål kommer vi aldri.

Jeg hadde havregrøt kokt på melk med smør i dag, ikke spesielt mye bedre det ^^ Men det skal liksom litt til å få havregrøt til å bli skikkelig godt.
Jeg synes jo egentlig det er godt med blåbær og eller banan, kokt på melk. Eller med brunost, men det funker dårlig med diabetesen.[emoji85]

Jeg synes jo egentlig det er godt med blåbær og eller banan, kokt på melk. Eller med brunost, men det funker dårlig med diabetesen.[emoji85]

Brunost I havregrøt? :eek::eek::eek:

Surt med diabetesen :(
Går det bra med den ellers? Sånn bortsett fra at maten suger :p

Brunost I havregrøt? :eek::eek::eek:

Surt med diabetesen :(
Går det bra med den ellers? Sånn bortsett fra at maten suger :p
Ja, det er kjempegodt[emoji6] nå er jeg veldig glad i brunost da[emoji28]
Har akkurat fått den påvist, så måler og prøver meg frem. Klarte å regulere den med kosten sist, og håper på å klare det denne gangen også.

Har akkurat fått den påvist, så måler og prøver meg frem. Klarte å regulere den med kosten sist, og håper på å klare det denne gangen også.

Ja da har du I alle fall erfaring med deg og da er det vel lettere enn om man ikke har peiling. Men kjipt likevel da.

What brunost i grøt . Den var nye

Da dere, da har jeg strikket vrang suksessfullt for første gang :D
Men det er jammen meg knotete, mister jo masker hele tiden jo :eek:

Da dere, da har jeg strikket vrang suksessfullt for første gang :D
Men det er jammen meg knotete, mister jo masker hele tiden jo :eek:
Øvelse gjør mester. Du er god altså ! Og ikke gir du deg heller [emoji8]

Back
Topp