Støv på hjerna, kronisk rydding og evnen til å bli irriterert nok til å sette på vask fordi min bror kaster en bukse til vask når hun var vasket alt?Hva er trikset hennes?
Aner ikke. Egentlig.
Jeg fatter det ikke. Jeg har ikke sjangs.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Støv på hjerna, kronisk rydding og evnen til å bli irriterert nok til å sette på vask fordi min bror kaster en bukse til vask når hun var vasket alt?Hva er trikset hennes?
Føler jeg konstant har klær til vask uansett. Hadde kanskje klart å tømme om jeg hadde vasket mens jeg ikke var hjemme. Men det tør jeg altså ikke. menmen. Vi klarer oss velStøv på hjerna, kronisk rydding og evnen til å bli irriterert nok til å sette på vask fordi min bror kaster en bukse til vask når hun var vasket alt?
Aner ikke. Egentlig.
Jeg fatter det ikke. Jeg har ikke sjangs.
Føler jeg konstant har klær til vask uansett. Hadde kanskje klart å tømme om jeg hadde vasket mens jeg ikke var hjemme. Men det tør jeg altså ikke. menmen. Vi klarer oss vel
Endelig "lov" å sette på julelista på Spotify
Mn har lagt det fra meg nå.
Sitter og ser på strikkeoppskrifter...
Det finnes jo så mye å finne på. Også slipper man å kjøpe noe for å bare kjøpe noe.Jo kanskje det ... må undersøke litt på opplevelser !
Jeg synes jo egentlig det er godt med blåbær og eller banan, kokt på melk. Eller med brunost, men det funker dårlig med diabetesen.[emoji85]Jeg hadde havregrøt kokt på melk med smør i dag, ikke spesielt mye bedre det ^^ Men det skal liksom litt til å få havregrøt til å bli skikkelig godt.
Det er så godt med barn som trives i bhg[emoji16]Nei eg har en jenta på 3 år och Hon vill aldrig med hjem. Hon trivs så gott i bhg
Det er det. Lillemor her også trives.Det er så godt med barn som trives i bhg[emoji16]
Så braVeldig
(Tror egentlig sjefen også, han elsker barn)
Både og. Før vi sliter med å få henne med hjemDet er så deilig når det er sånn
Ja verkligenDet er så godt med barn som trives i bhg[emoji16]
Jeg synes jo egentlig det er godt med blåbær og eller banan, kokt på melk. Eller med brunost, men det funker dårlig med diabetesen.[emoji85]
Så bra[emoji4]Det er det. Lillemor her også trives.
Ja, det er kjempegodt[emoji6] nå er jeg veldig glad i brunost da[emoji28]Brunost I havregrøt?
Surt med diabetesen
Går det bra med den ellers? Sånn bortsett fra at maten suger
Ja, det er kjempegodt[emoji6] nå er jeg veldig glad i brunost da[emoji28]
Har akkurat fått den påvist, så måler og prøver meg frem. Klarte å regulere den med kosten sist, og håper på å klare det denne gangen også.
What brunost i grøt . Den var nyeJa, det er kjempegodt[emoji6] nå er jeg veldig glad i brunost da[emoji28]
Har akkurat fått den påvist, så måler og prøver meg frem. Klarte å regulere den med kosten sist, og håper på å klare det denne gangen også.
Øvelse gjør mester. Du er god altså ! Og ikke gir du deg heller [emoji8]Da dere, da har jeg strikket vrang suksessfullt for første gang
Men det er jammen meg knotete, mister jo masker hele tiden jo