Hva med en opplevelse?[emoji4]God kveld damer [emoji1]! Noen som har gavetips til Svigefar som fyller 50 år ? Han er mannemann og elsker motorsykler, men er av den typen som kjøper alt han vil ha så ikke så lett finne noe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva med en opplevelse?[emoji4]God kveld damer [emoji1]! Noen som har gavetips til Svigefar som fyller 50 år ? Han er mannemann og elsker motorsykler, men er av den typen som kjøper alt han vil ha så ikke så lett finne noe
Hehe, ender jeg ofte opp med også[emoji28]Satt og spilte noe så teit som Bubble Witch saga 3
Jeg bestilte 60 skilt til pappa og da bestilte jeg fra euroskilt.no[emoji4][emoji108]Haha det hadde jo vært litt gøy faktisk, til å ha i garasjen. Hvor får man tak i det tro
Hva med en opplevelse?[emoji4]
Mn har lagt det fra meg nå.Hehe, ender jeg ofte opp med også[emoji28]
Jeg har akkurat spist havregrøt kokt på vann og med kanel, det er ikke å anbefale[emoji85] det er kun vomfyll og ikke noe annet, men med svdiabetes og tomt kjøleskap, slik bortsett bra prim og salami, så måtte det bli det.
Nei eg har en jenta på 3 år och Hon vill aldrig med hjem. Hon trivs så gott i bhgVeldig lettvindt[emoji6] knapt tid til å si hadet i gangen og hvertfall ikke tid til å bli med hjem[emoji28]
Hvor gammel er hon?Frøkna skal være med meg på jobb i morgen, er virkelig spent på hvordan det går
Hun blir 6 i desember og det er planleggingsdag på skolen og SFO.Hvor gammel er hon?
Aha oki. Spennades Hon gleder seg sikkertHun blir 6 i desember og det er planleggingsdag på skolen og SFO.
VeldigAha oki. Spennades Hon gleder seg sikkert
Har egentlig det fikk henta barna tidlig i barnehagen, så de var ikke så slitne og gretne [emoji23] du da?hatt en fin dag?
For det meste her ogFor det meste
Du da?
Endelig "lov" å sette på julelista på Spotify[emoji1][emoji1][emoji108][emoji108]
Langs veien [emoji23]Haha det hadde jo vært litt gøy faktisk, til å ha i garasjen. Hvor får man tak i det tro
Langs veien [emoji23]
Det er så deilig når det er sånnNei eg har en jenta på 3 år och Hon vill aldrig med hjem. Hon trivs så gott i bhg
Jess høres veldig morsomt ut. Men jeg hadde aldri turt [emoji23]Hahaha ut på natteravn [emoji23][emoji23]
Jess høres veldig morsomt ut. Men jeg hadde aldri turt [emoji23]
Er vel egentlig en bedre løsningIkke jeg heller dessverre [emoji23][emoji23][emoji85]... men googlet litt og kan få kjøpt mange søte «kopier» da