Skravletråd November

God kveld[emoji4]
Har dere en fin kveld ?
Jeg sitter på kjøkkenstol på rommet til lille og venter på at hu skal sove[emoji85] eller sovne skikkelig så jeg kan gå ut.
Helt grei kveld.
Sitter i sofaen med spill på mobilen og en eller annen dokumentar på TV

God morgen[emoji4]
Ligger i senga og burde stå opp, men hodet og bekkenet vil ikke. Mannen drar snart på jobb og mini er oppe, så må vel bare bryte meg opp[emoji85]

God kveld[emoji2] håper kroppen fungerer bedre nå?

God kveld[emoji4]
Har dere en fin kveld ?
Jeg sitter på kjøkkenstol på rommet til lille og venter på at hu skal sove[emoji85] eller sovne skikkelig så jeg kan gå ut.

Ah, husker den tiden ^^
Kvelden er fin den :) Sitter og lurer på om jeg skulle ha spist litt, men jeg vet ikke hva det skulle være.

God morgen :D Dag 3 på jobb etter ett års sykemelding/permisjon! Heldigvis bare 7.5 time idag, mot 9 igår [emoji14]

Hva er planene deres for dagen?

God kveld[emoji2]
Greit å være tilbake på jobb igjen?
Jeg har vært hos mamma idag og hjulpet til med montering av to skap[emoji4]

God morgen :) Starta dagen med hodepine, håper det gir seg før jobb om en time...
Angående julegaver, har begynt så vidt, men har et stort håp om at vi får to streker neste uke slik at vi kan gi det i gave til en del ;)

Det hadde jo vært en fantastisk gave![emoji173]️ masse lykke til!

God morgen!
Julegaver; fikk handla inn julegave til sambo i begynnelsen av uka! Han ønsket seg turbukse, og fant et kjemptilbud på en som han har sett på :) En mindre gave å tenke på! Syns det er så vanskelig å finne på gaver, og spesielt til min mor og søster. Noen som har tips?

God kveld[emoji1]
Her blir det også turbukse på mannfolket til jul eller bursdag (fyller i desember)[emoji2]
Dårlig med tips herfra....

Det trengs. Som når jeg kom i dag 8.45 og går 1430 pga foreldresamtale.

Vel, kom sent fordi jeg sov dårlig pga en vond tå da.

Rev av en hard dings ved neglen på tirsdag
Onsdag kjente jeg at det selvsagt ble neglerotbetennelse. Satte på salve og plaster. Og har verket i hele natt, og vært våken en del.

Presset ut noe verk og tok på mer salve og nytt plaster i morges og det kjennes greit så lenge jeg ikke belaster det. Men trøtt morgen så jeg sto ikke opp før en time etter klokka...

Au![emoji31] hørtes smertefullt ut!
God bedring[emoji4]

God morgen :) Stressmorgen her. En som ikke ville kle på seg eller noe, og en som bare ville henge på mamma. Jaja. Vi kom oss i barnehagen til slutt :) Nå spiser jeg frokost før jeg har sånn ca 42 maskiner med klær og legge sammen. Føles hvertfall sånn
emoji23.png
emoji23.png

Moro med klesbretting![emoji28] det har jeg også koset meg med i dag!

God kveld[emoji2]
Greit å være tilbake på jobb igjen?
Jeg har vært hos mamma idag og hjulpet til med montering av to skap[emoji4]
Jaggu var det blitt kveld :)

Ja, jeg synes egentlig det :) Vi har slitt med lillemann de siste 2.5 ukene, så jeg fikk ikke helt den avslutningen jeg håpet på i permisjonen, men sånn ble det [emoji14] Veldig rart å ikke være hjemme på kveldene da :O

Så kjekt :D IKEA eller? :)

Back
Topp