God morgen alle sammen
God kveld til deg[emoji2] gjort noe spennende idag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen alle sammen
TakkKrysser fingre for dere![emoji1]
så slitsomtGa seg i ett tia, men måtte smertestillende og sukker til. Men er virkelig ikke i form, kvalm tidligere idag, og svimmel og sliten nå...
åh sånn å forståVet ikke ennå....ingen klarer å svare[emoji849]
Blir hun nok fornøydPrinsesse-lego til ei 5 år jente i barnehagen[emoji2]
Bare jeg som gledes over julemusikk, nisser i butikker og julemarsipan? [emoji173][emoji7]
Uff da, så slitsomt[emoji13] håper det går bedre idag?
nei ikke bare duBare jeg som gledes over julemusikk, nisser i butikker og julemarsipan? [emoji173][emoji7]
Så bra[emoji1]nei ikke bare du
Så bra[emoji1] Er så få rundt meg som gleder seg [emoji85]Nei, jeg har begynt å spille julelisten min på Spotify, og gleder meg til det blir mer og mer jul
Hei alle sammen
Har dessverre ikke hat tid til å være innom denne tråden før nå jeg, vært litt opptatt.
Går det bra med dere?
HahahaHu startet i februar og storkoser seg der[emoji4] trikset for å få på bukser er bare å si at vi skal i bhg, og vips så er det gjort[emoji23]
Nei det blir de ikkjeDet enkle er ofte det beste, men klærne blir ikke rene av å ligge på golvet dessverre
Tilpasningsdyktig det er vel en form for kvinnelist det også?Bra du tok det sånn da ^^
1 dag til helg. Hurra
Har jeg ikke alltid detHei hei
Travelt for tiden?
Veldig lettvindt[emoji6] knapt tid til å si hadet i gangen og hvertfall ikke tid til å bli med hjem[emoji28]Hahaha