Skravletråd November

Au![emoji31] hørtes smertefullt ut!
God bedring[emoji4]
Det var det, men mye bedre i løpet av dagen. Trolig ekstra vondt i natt fordi jeg hadde lite annet å gjøre enn å kjenne på det liksom. Glemte det litt når jeg kom igang med dagen. Så lenge ikke noe presset på

Ømt å ta på enda men ikke noe mer enn det så det går nok bra

God kveld damer [emoji1]! Noen som har gavetips til Svigefar som fyller 50 år ? Han er mannemann og elsker motorsykler, men er av den typen som kjøper alt han vil ha så ikke så lett finne noe :p

Ah, husker den tiden ^^
Kvelden er fin den :) Sitter og lurer på om jeg skulle ha spist litt, men jeg vet ikke hva det skulle være.
Jeg har akkurat spist havregrøt kokt på vann og med kanel, det er ikke å anbefale[emoji85] det er kun vomfyll og ikke noe annet, men med svdiabetes og tomt kjøleskap, slik bortsett bra prim og salami, så måtte det bli det.

God kveld damer [emoji1]! Noen som har gavetips til Svigefar som fyller 50 år ? Han er mannemann og elsker motorsykler, men er av den typen som kjøper alt han vil ha så ikke så lett finne noe :p
Hva med et 50-skilt? [emoji4][emoji108] Hvis ikke han allerede har det da [emoji23]

Back
Topp