Skravletråd November

Å himmel :hilarious:
Hva sa han selv til saken da?
Han bare hepsa på skuldrene og skjønte igrunnen ikke problemet, han bodde tross alt alene i 16 år før jeg flytta inn (han var ikke samboer med eksen), og han hadde klart seg helt fint med klesvask på egenhånd. Så det så. Jeg flirte litt for meg selv og innførte nye rutiner med å istedenfor å be han vaske tøy, så legger jeg en ferdig sortert maskin på golvet og ber han sette på tøyet før han drar på jobb. Funker som bare juling:happy:

God morgen :) Stressmorgen her. En som ikke ville kle på seg eller noe, og en som bare ville henge på mamma. Jaja. Vi kom oss i barnehagen til slutt :) Nå spiser jeg frokost før jeg har sånn ca 42 maskiner med klær og legge sammen. Føles hvertfall sånn
emoji23.png
emoji23.png
god ettermiddag

Han bare hepsa på skuldrene og skjønte igrunnen ikke problemet, han bodde tross alt alene i 16 år før jeg flytta inn (han var ikke samboer med eksen), og han hadde klart seg helt fint med klesvask på egenhånd. Så det så. Jeg flirte litt for meg selv og innførte nye rutiner med å istedenfor å be han vaske tøy, så legger jeg en ferdig sortert maskin på golvet og ber han sette på tøyet før han drar på jobb. Funker som bare juling:happy:

Bra du tok det sånn da ^^

Ja, det et vel andre gangen hun feiret med oss etter at vi begynte å være hjemme. Hun var her nemlig også jula for to år siden. Jula da lillesøster ble født natt til første juledag.

Den jula glemmer hun nok aldri[emoji173]️ ikke dere heller for den saks skyld[emoji28]

Back
Topp