Haha, nåja. Spørs hvordan resultatet blir da
Sjeldent han vasker klær, men har faktisk gått bra så langt men er alltid spenning når ham sierhan har vasket klær
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, nåja. Spørs hvordan resultatet blir da
Den blir aldrig tom her hos oss hellerDen skittentøysdunken blir aldri helt tom
Fikk sug i magen når eg leste at det er siste mnd før jul [emoji23][emoji23][emoji23]God morgen. Det er november! Juhu. Siste mnd før jul!
Fikk sug i magen når eg leste at det er siste mnd før jul [emoji23][emoji23][emoji23]
Har ikke vært tom på så lenge jeg er i stand til å huske.Den blir aldrig tom her hos oss heller
Finnes det virkelig noen som ser bunnen sv skittentøyskurven?Har ikke vært tom på så lenge jeg er i stand til å huske.
Samme herSjeldent han vasker klær, men har faktisk gått bra så langt men er alltid spenning når ham sierhan har vasket klær
Min vasket tøy i forrige uke. En kokvask bestående av intet mindre enn en ullgenser, ei goretex turbukse, mørke t-skjorter, to hvite penskjorter og en hel del ymse farget undertøy jeg var veldig glad for at det kun var et par sv trusene mine som ble med i den vasken, for å si det sånn.Samme her
Nei det Lurar eg og på. Visst du spør min man så sier han JA. Men det er pga han aldrig vaskar klær selvFinnes det virkelig noen som ser bunnen sv skittentøyskurven?
Nei det kan ikkje eg heller huska.Har ikke vært tom på så lenge jeg er i stand til å huske.
Wow! Det kan umulig ha gått bra? [emoji23]Min vasket tøy i forrige uke. En kokvask bestående av intet mindre enn en ullgenser, ei goretex turbukse, mørke t-skjorter, to hvite penskjorter og en hel del ymse farget undertøy jeg var veldig glad for at det kun var et par sv trusene mine som ble med i den vasken, for å si det sånn.
Typisk menn [emoji14]Nei det Lurar eg og på. Visst du spør min man så sier han JA. Men det er pga han aldrig vaskar klær selv
Så kjedelig håper det går seg til da.Da var gutten vaken. Sover mindre och mindre han efter vi snudde klokken
Man kan jo ikke spørre mannfolka om sånt. Min hadde også svart ja, fordi hans versjon av å "tømme skittentøyskurven" innebærer å snu den opp-ned, og slippe alt innhold på vaskeromsgolvet så jeg kan sortereNei det Lurar eg og på. Visst du spør min man så sier han JA. Men det er pga han aldrig vaskar klær selv
Den ullgenseren har vel gjort sitt kan man si resten gikk det sånn tålig med, litt misfarging på skjortene, men ei runde i maskinen med litt vanish ordner nok biffen.. og goretexbuksa trenger ny impregnering...Wow! Det kan umulig ha gått bra? [emoji23]
Min svigerinne... JevnligFinnes det virkelig noen som ser bunnen sv skittentøyskurven?
Ja Typiskt men. Han skulle vaska klær selv så hade han kanske sett att det aldrig er bunnTypisk menn [emoji14]
Ja får Hoppas det.Så kjedelig håper det går seg til da.
Ja sant bara tømme det øver golvet HahahaMan kan jo ikke spørre mannfolka om sånt. Min hadde også svart ja, fordi hans versjon av å "tømme skittentøyskurven" innebærer å snu den opp-ned, og slippe alt innhold på vaskeromsgolvet så jeg kan sortere