Skravletråd November

Haha, nåja. Spørs hvordan resultatet blir da :p

Sjeldent han vasker klær, men har faktisk gått bra så langt ;) men er alltid spenning når ham sierhan har vasket klær :P

Fikk sug i magen når eg leste at det er siste mnd før jul [emoji23][emoji23][emoji23]

Det gikk litt opp for meg når en kollega sa "full lønn, halv skatt" i dag. Vi har lønnsdato 20 så halv skatt har vi i november i stedet for på lønna vi får utbetalt i det juleferien tar til.

Så ja. På et vis snart jul!

Min vasket tøy i forrige uke. En kokvask bestående av intet mindre enn en ullgenser, ei goretex turbukse, mørke t-skjorter, to hvite penskjorter og en hel del ymse farget undertøy:dead: jeg var veldig glad for at det kun var et par sv trusene mine som ble med i den vasken, for å si det sånn.:smiley-ashamed004

Da var gutten vaken. Sover mindre och mindre han efter vi snudde klokken

Min vasket tøy i forrige uke. En kokvask bestående av intet mindre enn en ullgenser, ei goretex turbukse, mørke t-skjorter, to hvite penskjorter og en hel del ymse farget undertøy:dead: jeg var veldig glad for at det kun var et par sv trusene mine som ble med i den vasken, for å si det sånn.:smiley-ashamed004
Wow! Det kan umulig ha gått bra? [emoji23]

Nei det Lurar eg og på. Visst du spør min man så sier han JA. Men det er pga han aldrig vaskar klær selv
Man kan jo ikke spørre mannfolka om sånt. Min hadde også svart ja, fordi hans versjon av å "tømme skittentøyskurven" innebærer å snu den opp-ned, og slippe alt innhold på vaskeromsgolvet så jeg kan sortere:rolleyes:

Wow! Det kan umulig ha gått bra? [emoji23]
Den ullgenseren har vel gjort sitt kan man si:hilarious::hilarious: resten gikk det sånn tålig med, litt misfarging på skjortene, men ei runde i maskinen med litt vanish ordner nok biffen.. og goretexbuksa trenger ny impregnering... :rolleyes:

Man kan jo ikke spørre mannfolka om sånt. Min hadde også svart ja, fordi hans versjon av å "tømme skittentøyskurven" innebærer å snu den opp-ned, og slippe alt innhold på vaskeromsgolvet så jeg kan sortere:rolleyes:
Ja sant bara tømme det øver golvet Hahaha

Back
Topp