Skravletråd November

Ja, blir jo bare mer og mer hektisk, merker jeg :O Godt dere får det på samme dag i det minste, men kanskje litt tett :p
Det skal i teorien gå fint, rommene er nesten rett ved hverandre og vi får bare si fra at vi skal videre. Siste timen hos begge lærerene så det kan gå begge veier det...

God morgen :) Stressmorgen her. En som ikke ville kle på seg eller noe, og en som bare ville henge på mamma. Jaja. Vi kom oss i barnehagen til slutt :) Nå spiser jeg frokost før jeg har sånn ca 42 maskiner med klær og legge sammen. Føles hvertfall sånn
emoji23.png
emoji23.png
Jeg har...fire eller fem. Men jeg er på jobb så de ligger fin for seg selv hjemme. Fordelt mellom trommel, tørkeskap og utenfor vaskerommet.

God morgen :) Stressmorgen her. En som ikke ville kle på seg eller noe, og en som bare ville henge på mamma. Jaja. Vi kom oss i barnehagen til slutt :) Nå spiser jeg frokost før jeg har sånn ca 42 maskiner med klær og legge sammen. Føles hvertfall sånn
emoji23.png
emoji23.png

Huff da ^^
Du har nok å gjøre i dag da ja.

Skikkelig matlei! Endte opp med havregrøt i Micro med en klat smør i. Kjeeeeedelig!

Hei O heiiii . Her er jag nå ligger eg og ammar han tull søvn. Så må eg få gjort till ting och Stella meg selv.

emoji23.png
emoji23.png
God morgen vet hvordan der er . Har en jenta på 3 år som ibland er sånn på morningen. Vill helst i pyjamas till bhg . Vaska och brett av klær er kjedeligt men gott nær det er øver. Det værsta er och børja før nær du væl har gjort det så går det fort.

God morgen vet hvordan der er . Har en jenta på 3 år som ibland er sånn på morningen. Vill helst i pyjamas till bhg . Vaska och brett av klær er kjedeligt men gott nær det er øver. Det værsta er och børja før nær du væl har gjort det så går det fort.
Sånn er det vel med disse små. Vet aldri hvordan morgenene blir hvertfall :P
Ja, er veldig deilig når man er ferdig med klærne-. Selv om det ikke varer så lenge før det er kaos igjen :P

Den skittentøysdunken blir aldri helt tom :hilarious:

Back
Topp