Skravletråd November

Håper det blir lettere snart. Du er ca 7 uker nå? Om det gir seg eller i alle fall letter rundt uke 12 får du nyte julen mer i alle fall

Men premien er verd det
Sant det :) Bikker inn i uke 8 om to dager :) Greit å være i form i julen siden vi skal ha den hjemme i år :arghh:

Beklager at jeg måtte le av dette altså, men så for meg deg lage dette så tidlig og så fornøyd helt til motsatt effekt. Bine there done that :p liksom :rolleyes::happy090
:hilarious::hilarious: Ler av det selv jeg :hilarious: Måtte jo ha frokost :hilarious: Kunne ikke ta en brødskive, det hadde jeg jo ikke lyst på :hilarious:

Bekkenet mitt er heldigvis fint, jeg er jo ikke gravid. Men hodet vil slett ikke stå opp.

Men ungene skal på skole og bhg og jeg skal på jobb så jeg må snart opp
Har fått de store til å kle av og stelle lille, nå prøver de å få på henne en trusebleie...
I dag var det skikkelig hardt. Heldigvis blir bekkenet litt bedre bare jeg får kommet meg opp.
Så flinke storesøsken da[emoji4]

God morgen :D Dag 3 på jobb etter ett års sykemelding/permisjon! Heldigvis bare 7.5 time idag, mot 9 igår [emoji14]

Hva er planene deres for dagen?

Vel, rundinger.

Jeg strikker absolutt alt med rundpinner da, loop om jeg må og uten ellers.

Du kan strikke hals?

Hvor lang pinne?

Ja hals var lurt. Kanskje jeg kan lage en til Lillejenta. Litt usikker på lenge, får måle når vi står opp.

God morgen :) Starta dagen med hodepine, håper det gir seg før jobb om en time...
Angående julegaver, har begynt så vidt, men har et stort håp om at vi får to streker neste uke slik at vi kan gi det i gave til en del ;)

God morgen!
Julegaver; fikk handla inn julegave til sambo i begynnelsen av uka! Han ønsket seg turbukse, og fant et kjemptilbud på en som han har sett på :) En mindre gave å tenke på! Syns det er så vanskelig å finne på gaver, og spesielt til min mor og søster. Noen som har tips?

God morgen :D Dag 3 på jobb etter ett års sykemelding/permisjon! Heldigvis bare 7.5 time idag, mot 9 igår [emoji14]

Hva er planene deres for dagen?
God morgen.

Det er hardt å begynne igjen. Jeg begynte i august, da hadde jeg vært hjemme på fulltid siden november 2015 og syntes det var tøft. Og jeg startet likegodt "midlertidig" i 90% stilling mens ting går seg til. Vel. Jeg går i 90% enda jeg

Back
Topp