Sant detHåper det blir lettere snart. Du er ca 7 uker nå? Om det gir seg eller i alle fall letter rundt uke 12 får du nyte julen mer i alle fall
Men premien er verd det

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sant detHåper det blir lettere snart. Du er ca 7 uker nå? Om det gir seg eller i alle fall letter rundt uke 12 får du nyte julen mer i alle fall
Men premien er verd det

God morgen duRiktig god morgen![]()
Våknet kl 05.00Lagde meg pasta og kjøttdeig, nå er jeg super kvalm
![]()

Beklager at jeg måtte le av dette altså, men så for meg deg lage dette så tidlig og så fornøyd helt til motsatt effekt. Bine there done thatliksom
![]()

Ler av det selv jeg
Måtte jo ha frokost
Kunne ikke ta en brødskive, det hadde jeg jo ikke lyst på 
Den tiden der er så slitsom. Håpe du slipper å være kvalm lenge[emoji4]Våknet kl 05.00 [emoji14] Lagde meg pasta og kjøttdeig, nå er jeg super kvalm![]()
Tusen takkGod tur! Kose tantebarnet![]()
I dag var det skikkelig hardt. Heldigvis blir bekkenet litt bedre bare jeg får kommet meg opp.Bekkenet mitt er heldigvis fint, jeg er jo ikke gravid. Men hodet vil slett ikke stå opp.
Men ungene skal på skole og bhg og jeg skal på jobb så jeg må snart opp
Har fått de store til å kle av og stelle lille, nå prøver de å få på henne en trusebleie...
God morgen[emoji4]Riktig god morgen![]()
Det håper jeg også.. forferdelige greier. Best det kommer en fin premie i juniDen tiden der er så slitsom. Håpe du slipper å være kvalm lenge[emoji4]
Vel, rundinger.
Jeg strikker absolutt alt med rundpinner da, loop om jeg må og uten ellers.
Du kan strikke hals?
Hvor lang pinne?
God morgenDag 3 på jobb etter ett års sykemelding/permisjon! Heldigvis bare 7.5 time idag, mot 9 igår [emoji14]
Hva er planene deres for dagen?
Veldig liten lyst til å gå på jobb i dag![]()
Takk, det håper jeg ogsåSer den. Håper det blir bedre utover dagen![]()
TakkKos deg på jobb![]()
God morgen.God morgenDag 3 på jobb etter ett års sykemelding/permisjon! Heldigvis bare 7.5 time idag, mot 9 igår [emoji14]
Hva er planene deres for dagen?