Skravletråd November

Hva skjer om man strikker med tykt garn på pinner I mindre størrelse enn det står på lappen?

Hva skjer om man strikker med tykt garn på pinner I mindre størrelse enn det står på lappen?

Bruker du tynnere pinner blir det et mindre produkt enn om du bruker tykkere pinner.

Pinner angitt på garnet er sånn ca det son passer fordi tykt garn på veldig tynne pinner blir klumpete, og tynt garn på tykke pinner blir veldig luftig. Alt ettersom ønsket resultat kan man gjøre som man vil :-)

Så heldige dere er da[emoji4]Sitter inne på rommet til vesla og venter på at hu skal sovne[emoji85] er inne i en håpløs periode om dagen, og det er ikke bare legging som er vanskelig[emoji53]
Ja visst er vi heldige :-) setter pris på det. Hvor gammal er Hon?

Bruker du tynnere pinner blir det et mindre produkt enn om du bruker tykkere pinner.

Pinner angitt på garnet er sånn ca det son passer fordi tykt garn på veldig tynne pinner blir klumpete, og tynt garn på tykke pinner blir veldig luftig. Alt ettersom ønsket resultat kan man gjøre som man vil :)

Ja da er det ikke noe vits i å prøve det

Samme her! Men det er jo såååå kjedelig. Kan legge opp masker, kan strikke ett par ganger frem og tilbake, men det blir ikke pent, og det er superkjedelig...

Og enkelte får det til å se så lett ut!
Min mor strikker lett en lure på en kveld, mens jeg bruker en hel kveld på å strikke noen få omganger :P

I teorien ja :laughing001 Men føler ikke hjernen min er med når noen prøver:laughing021
Har mest av alt lyst og kunne hekle:love017
Strikking har jeg gitt helt opp :sick009

Når man hekler så ser man raskt at det skjer noe, men å strikke tar eeeeeevigheter! Men jeg har bestemt meg for å lære meg det nå. Holder på å miste motet pga de hersens pinnene. 5 pinner er 3 for mange ^^

Back
Topp