var der for 4 år siden jeg,Var der rundt den tiden for 5 år sidenog det var fint det[emoji4] bare veldig uheldige med været[emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
var der for 4 år siden jeg,Var der rundt den tiden for 5 år sidenog det var fint det[emoji4] bare veldig uheldige med været[emoji85]
Gitt opp å se på neste uke for vær dag som går fylles neste uke opp med tingi dag for meg
neste uke blir vel ogsø samme
Koselig rett før jul da[emoji4]var der for 4 år siden jeg,
Hva skjer om man strikker med tykt garn på pinner I mindre størrelse enn det står på lappen?
Ja de er kjekt nabo rett vad det er så kommer de opp med matvaror . Men de får væl oftare av meg eg elskar att baka så de får alltid.så koselig da
Ja visst er vi heldige setter pris på det. Hvor gammal er Hon?Så heldige dere er da[emoji4]Sitter inne på rommet til vesla og venter på at hu skal sovne[emoji85] er inne i en håpløs periode om dagen, og det er ikke bare legging som er vanskelig[emoji53]
veldigt syndHaha. Kan ikke ta så store etapper om gangen. Bekkenet er ikke helt enig[emoji12]
Bruker du tynnere pinner blir det et mindre produkt enn om du bruker tykkere pinner.
Pinner angitt på garnet er sånn ca det son passer fordi tykt garn på veldig tynne pinner blir klumpete, og tynt garn på tykke pinner blir veldig luftig. Alt ettersom ønsket resultat kan man gjøre som man vil
Skulle ønske jeg var god på å strikke
Samme her! Men det er jo såååå kjedelig. Kan legge opp masker, kan strikke ett par ganger frem og tilbake, men det blir ikke pent, og det er superkjedelig...Skulle ønske jeg var god på å strikke
Samme her! Men det er jo såååå kjedelig. Kan legge opp masker, kan strikke ett par ganger frem og tilbake, men det blir ikke pent, og det er superkjedelig...
Skulle ønske jeg var god på å strikke
Nei dessverre..Har du noen som kan lære deg?
Fikk ikke de genene jegJeg også, og hekling
De egenskapene der har gått utenom meg
Fikk ikke de genene jeg
Har du noen som kan lære deg?
I teorien ja Men føler ikke hjernen min er med når noen prøver
Har mest av alt lyst og kunne hekle
Strikking har jeg gitt helt opp