Skravletråd November

Det er tilnærmet umulig om du ikke har minimum pinnelengden og helst en god del vaier også fritt til å strikke med så minst 20 cm lenger enn prosjektet tenker jeg. Minst.

Hmmm. Jeg leste at det burde være 60-80 cm. Høres det riktig ut?

Det skal ikke være lett for de små <3
Vi voksne er tross alt håpløse ^^
Komplett håpløse.

Jeg tredde på jakke som tåler vann og har hette. Støvlene sparket hun av igjen så de tok jeg i en hånd og holdt henne på hofta med den andre. Da ble sokkene våte siden det jo plaskeegnet så støvlene kom på før vi gikk inn på skolen

Komplett håpløse.

Jeg tredde på jakke som tåler vann og har hette. Støvlene sparket hun av igjen så de tok jeg i en hånd og holdt henne på hofta med den andre. Da ble sokkene våte siden det jo plaskeegnet så støvlene kom på før vi gikk inn på skolen

Hehe, de er utrolig flinke til å sparke av seg sko!

Ja. Det tenker jeg er bra.

Kortere pinne har jo så kort vaier at det ikke lar seg gjøre.

Må bare finne ut hva jeg vil strikke da. Prøvde meg på å strikke vrang I går, endte opp med veldig mange ekstra masker :oops:

Komplett håpløse.

he he de små altså

Mannen er på fotball med gutten og jenta :-)
Nå kom naboen med brød till oss. Herligt da kan barnen få det med seg på tur imorgen :-). Vad gjør dere på?
Så heldige dere er da[emoji4]Sitter inne på rommet til vesla og venter på at hu skal sovne[emoji85] er inne i en håpløs periode om dagen, og det er ikke bare legging som er vanskelig[emoji53]

Back
Topp