det blir detDet blir nok veldig bra
var jo suksess sist også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
det blir detDet blir nok veldig bra
Det er tilnærmet umulig om du ikke har minimum pinnelengden og helst en god del vaier også fritt til å strikke med så minst 20 cm lenger enn prosjektet tenker jeg. Minst.
Komplett håpløse.Det skal ikke være lett for de små <3
Vi voksne er tross alt håpløse ^^
det blir det
var jo suksess sist også
TakkKrysser fingrarna før deg
TakkVi håper med deg
Komplett håpløse.
Jeg tredde på jakke som tåler vann og har hette. Støvlene sparket hun av igjen så de tok jeg i en hånd og holdt henne på hofta med den andre. Da ble sokkene våte siden det jo plaskeegnet så støvlene kom på før vi gikk inn på skolen
Jaa, veldig spennende!For en herlig tid
Ja. Det tenker jeg er bra.Hmmm. Jeg leste at det burde være 60-80 cm. Høres det riktig ut?
mann og barnHvem drar du med?
Vanligvis elsket hun å ta på seg skotøy men i dag var alt galt.Hehe, de er utrolig flinke til å sparke av seg sko!
Ja. Det tenker jeg er bra.
Kortere pinne har jo så kort vaier at det ikke lar seg gjøre.
he he de små altsåKomplett håpløse.
Jeg tredde på jakke som tåler vann og har hette. Støvlene sparket hun av igjen så de tok jeg i en hånd og holdt henne på hofta med den andre. Da ble sokkene våte siden det jo plaskeegnet så støvlene kom på før vi gikk inn på skolen
mann og barn
Vanligvis elsket hun å ta på seg skotøy men i dag var alt galt.
det skjønner jegJeg har lyst til å ta turen til neste sommer, må bare skaffe pass til mann og barn. Det hadde vært kjempegøy å vise lillemor hvor pappa vokste opp
det skjønner jeg
hvor gammel er hun?
Så heldige dere er da[emoji4]Sitter inne på rommet til vesla og venter på at hu skal sovne[emoji85] er inne i en håpløs periode om dagen, og det er ikke bare legging som er vanskelig[emoji53]Mannen er på fotball med gutten og jenta
Nå kom naboen med brød till oss. Herligt da kan barnen få det med seg på tur imorgen . Vad gjør dere på?
Var der rundt den tiden for 5 år sidenog det var fint det[emoji4] bare veldig uheldige med været[emoji85]Blir bra det
Haha kom øver till meg visst du ikke har vasket nok golv idag