Skravletråd November

Ufff då lakenskrett det låter ikke gott.
Hun er visst inne i en slik periode nå. Tar seg bare dubber på rundt 15 minutter på dagtid, og er oppe 4-7 ganger per natt. Tror det er tenner på vei her som plager mye

Neida, du strikker en halv omgang. Da har du kommet til der vaieren stakk ut. Flyttet maskene på pinnen og strikker andre halvparten. Men du fortsetter bare rundt og rundt egentlig

Det må prøves ut :)
Men sa må jeg ha en større rundpinne tenker jeg.

Takk[emoji2] går greit her! Vært en tur på jobb idag..
Bra med deg?[emoji2]

Joda. Lillejenta har ikke villet sove mye i dag, og ble særdeles bråkete på kvelden. Sikker på at jeg har fått gnagsår I ørene ^^

Joda. Lillejenta har ikke villet sove mye i dag, og ble særdeles bråkete på kvelden. Sikker på at jeg har fått gnagsår I ørene ^^
Lillejenta mi ble rasende i bhg da jeg mente fleecejakke uten hette ikke egnet seg når det reelt plaskeegnet helt ekstremt ute.

Hun hylte og bar seg via skolen og hjem.

Nå er hun trøtt men skal helst holde ut bittelitt til før hun legges.

Lillejenta mi ble rasende i bhg da jeg mente fleecejakke uten hette ikke egnet seg når det reelt plaskeegnet helt ekstremt ute.

Hun hylte og bar seg via skolen og hjem.

Nå er hun trøtt men skal helst holde ut bittelitt til før hun legges.

Det skal ikke være lett for de små <3
Vi voksne er tross alt håpløse ^^

Nei da blir det vel mye trekking I arbeidet og stramme masker,om man I det hele tatt får det til.
Det er tilnærmet umulig om du ikke har minimum pinnelengden og helst en god del vaier også fritt til å strikke med så minst 20 cm lenger enn prosjektet tenker jeg. Minst.

Back
Topp