Ufff då lakenskrett det låter ikke gott.Så koslig naboHer har jeg nettopp fått lagt snuppa for en liten powernap, noe som er en liten kamp siden hun har fått totalt lakenskrekk i det siste
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ufff då lakenskrett det låter ikke gott.Så koslig naboHer har jeg nettopp fått lagt snuppa for en liten powernap, noe som er en liten kamp siden hun har fått totalt lakenskrekk i det siste
:-( de var væl syndhe he nei![]()
Hun er visst inne i en slik periode nå. Tar seg bare dubber på rundt 15 minutter på dagtid, og er oppe 4-7 ganger per natt. Tror det er tenner på vei her som plager myeUfff då lakenskrett det låter ikke gott.
Ja her reknar vi ned till min bursdag først så julHelt enig[emoji4] nå er Halloween pakket bort, og det startes for alvor å telle ned til julen kan settes frem[emoji7][emoji7]
Neida, du strikker en halv omgang. Da har du kommet til der vaieren stakk ut. Flyttet maskene på pinnen og strikker andre halvparten. Men du fortsetter bare rundt og rundt egentlig
Haha kom øver till meg visst du ikke har vasket nok golv idagGulvene er vasket. 4 åringen hjalp meg[emoji12] nå er det beina på bordet og vente på at gulvet tørker[emoji6]
Takk[emoji2] går greit her! Vært en tur på jobb idag..
Bra med deg?[emoji2]
Ja, en litt stor rundpinne er godt. Er den ikke stor nok går det ikke.Det må prøves ut
Men sa må jeg ha en større rundpinne tenker jeg.
Ja, en litt stor rundpinne er godt. Er den ikke stor nok går det ikke.Det må prøves ut
Men sa må jeg ha en større rundpinne tenker jeg.
Lillejenta mi ble rasende i bhg da jeg mente fleecejakke uten hette ikke egnet seg når det reelt plaskeegnet helt ekstremt ute.Joda. Lillejenta har ikke villet sove mye i dag, og ble særdeles bråkete på kvelden. Sikker på at jeg har fått gnagsår I ørene ^^
Blir bra detHeldige du[emoji1]
alene ?Vi skal heldigvis være hjemme[emoji28]
hva kjøpte du?Fant kun gave...[emoji38]
Ja, en litt stor rundpinne er godt. Er den ikke stor nok går det ikke.
det var detFin dag på jobb?[emoji2]
så koselig daMannen er på fotball med gutten og jenta
Nå kom naboen med brød till oss. Herligt da kan barnen få det med seg på tur imorgen. Vad gjør dere på?
Lillejenta mi ble rasende i bhg da jeg mente fleecejakke uten hette ikke egnet seg når det reelt plaskeegnet helt ekstremt ute.
Hun hylte og bar seg via skolen og hjem.
Nå er hun trøtt men skal helst holde ut bittelitt til før hun legges.
Det er tilnærmet umulig om du ikke har minimum pinnelengden og helst en god del vaier også fritt til å strikke med så minst 20 cm lenger enn prosjektet tenker jeg. Minst.Nei da blir det vel mye trekking I arbeidet og stramme masker,om man I det hele tatt får det til.