Skravletråd November

God morgen. Få unger avgårde. Så en tur i dusjen. Så blir det til byen og hente min søster som er nyoperert [emoji1] Bra jeg føler meg noenlunde våken i dag gitt :)

God morgen. Få unger avgårde. Så en tur i dusjen. Så blir det til byen og hente min søster som er nyoperert [emoji1] Bra jeg føler meg noenlunde våken i dag gitt :)
God morgen till deg og :-) nå var oxå mina ut dørren

Våknet kl 4 fordi jeg var så sulten :hilarious: Gikk ut i stua.. ble våt på beina :wideyed: Bikkja hadde tisset og bæsjet inne :meh::eek: Måtte vekke gubben og få han til å vaske. Brakk meg og brakk meg.. det var den matlysten :grumpy:
Ufff då gott gubben tog det før deg

Till dere som er flink på och ikkje kaste mat. Hvor længe efter utgått dato kan eg bruke kremfløte?
Kan eg bruka den i kake 3 dagar efter utgått dato?

God morgen Sara :) Sovit gott? Planen idag er??
I natt har jeg sovet godt ja.

Kommet meg på jobb, nå skal jeg spise frokost og jobbe.

Hente ungene, dvs jentene. Eldstemann går selv. Og så er det helg.
Aner ikke enda når mannen kommer hjem så hvordan ettermiddagen og kvelden blir med mat og annet vet jeg ikke

Till dere som er flink på och ikkje kaste mat. Hvor længe efter utgått dato kan eg bruke kremfløte?
Kan eg bruka den i kake 3 dagar efter utgått dato?
Lukt.
Se.
Smak.

Er den oppbevart kaldt og uåpnet, trolig ok. Er den åpnet for lenge siden og brukt noe av det, tja, sjekk.

Herlig. Hva bringer dagen i dag da?
Idag blir det vask av klær så slipper eg tenke på det i helgen. Skall kjøre till Nille en tur kjøpa meg ett speilbrett som eg har lust på :-). Så skall eg på kitchen de har 30%. Skall kjøpa meg litt fondant og annet att pynta till bursdagskaken.

I natt har jeg sovet godt ja.

Kommet meg på jobb, nå skal jeg spise frokost og jobbe.

Hente ungene, dvs jentene. Eldstemann går selv. Og så er det helg.
Aner ikke enda når mannen kommer hjem så hvordan ettermiddagen og kvelden blir med mat og annet vet jeg ikke
Litt sånn som meg i eftermiddag.

Idag blir det vask av klær så slipper eg tenke på det i helgen. Skall kjøre till Nille en tur kjøpa meg ett speilbrett som eg har lust på :-). Så skall eg på kitchen de har 30%. Skall kjøpa meg litt fondant og annet att pynta till bursdagskaken.
Hørtes ut som en fin dag :D

Back
Topp