Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var nummeret før gittTror jeg hadde grått da gitt [emoji33]
Han hadde ikke noe valg akkuratÆsj! Så innmari kjipt når de gjør sånt. Men bra gubben fiksa da
Nei verkligen ikke.Da er det ikke fullt så gøy [emoji14]
Ja de skall eg prøva nest gangBør prøves[emoji6]
God morgen till deg og nå var oxå mina ut dørrenGod morgen. Få unger avgårde. Så en tur i dusjen. Så blir det til byen og hente min søster som er nyoperert [emoji1] Bra jeg føler meg noenlunde våken i dag gitt
Ufff då gott gubben tog det før degVåknet kl 4 fordi jeg var så sulten Gikk ut i stua.. ble våt på beina Bikkja hadde tisset og bæsjet inne Måtte vekke gubben og få han til å vaske. Brakk meg og brakk meg.. det var den matlysten
God morgen Sara Sovit gott? Planen idag er??God morgen
I natt har jeg sovet godt ja.God morgen Sara Sovit gott? Planen idag er??
Lukt.Till dere som er flink på och ikkje kaste mat. Hvor længe efter utgått dato kan eg bruke kremfløte?
Kan eg bruka den i kake 3 dagar efter utgått dato?
Herlig. Hva bringer dagen i dag da?God morgen till deg og nå var oxå mina ut dørren
Idag blir det vask av klær så slipper eg tenke på det i helgen. Skall kjøre till Nille en tur kjøpa meg ett speilbrett som eg har lust på . Så skall eg på kitchen de har 30%. Skall kjøpa meg litt fondant og annet att pynta till bursdagskaken.Herlig. Hva bringer dagen i dag da?
Nei det er ikke åpnetLukt.
Se.
Smak.
Er den oppbevart kaldt og uåpnet, trolig ok. Er den åpnet for lenge siden og brukt noe av det, tja, sjekk.
Litt sånn som meg i eftermiddag.I natt har jeg sovet godt ja.
Kommet meg på jobb, nå skal jeg spise frokost og jobbe.
Hente ungene, dvs jentene. Eldstemann går selv. Og så er det helg.
Aner ikke enda når mannen kommer hjem så hvordan ettermiddagen og kvelden blir med mat og annet vet jeg ikke
Hørtes ut som en fin dagIdag blir det vask av klær så slipper eg tenke på det i helgen. Skall kjøre till Nille en tur kjøpa meg ett speilbrett som eg har lust på . Så skall eg på kitchen de har 30%. Skall kjøpa meg litt fondant og annet att pynta till bursdagskaken.
Ja. Må bara klemma in en sovetime till gutten. Men har sover så dårligt siden vi snudde klokkanHørtes ut som en fin dag
Da er den etter min erfaring trolig grei, men åpne den, lukt. Slå over i et glass og se, evt smak litt om du er i tvil.Nei det er ikke åpnet
Tusen takk me ska prøva på noet nytt. Ostekake med pepperkakerDa er den etter min erfaring trolig grei, men åpne den, lukt. Slå over i et glass og se, evt smak litt om du er i tvil.
Æsj da. Ikke så lett med den klokka gittJa. Må bara klemma in en sovetime till gutten. Men har sover så dårligt siden vi snudde klokkan