Skravletråd November

Vi har nesten alltid pizza på lørdag. Hjemmelaget med rester av Taco fra fredag eller fra pizzabakeren når vi har det hektisk med mange ting på en gang på ettermiddagen (type en på forball og en på svømming og sultne hjem. Da tar vi med ferdig pizza.)

Eller fornektelse...

Jeg kjente det var såpass vått at jeg tok på et bind. Og bare nekta for tanken pg laget jul.
Så la jeg meg utmattet noe over midtnatt. Og mannen enda senere. Rundt fire våkna jeg og gikk på do og da var det null tvil om vannavgang så jeg vekket mannen med "trolig ikke den beste timingen. Men vannet har gått..."
Hahaha! Stakkarst. En trøtt dyr med deg da.

Husker jeg fikk helt amokk. Var utslitt hver dag. Plutselig en dag. Hadde så mye energi. Vaska og ordna. Baka og styra. Storkosa meg. Gikk å la meg til om med senere en mannen og senere en jeg pleide.og vannet gikk etter en time med søvn.

Trøtt og vond i hodet. Vært i familieselskap. Kun to små unger sånn sett. På snart 7 år. Men de to høres ut som en hel bøling gitt. Herlig å komme hjem.

Våkna av meg selv kl 12. Og heiv neg og minste i dusjen. Så kledde vi oss og kjørte avgårde. Først nå slappe av da :)

Håper du får masse hvile i kveld[emoji1]

Gikk opp mye I svangerskapet. Men gikk ned 25 kg før det og er snart på samme vekt som da jeg ble gravid. Sa er jeg ca halvveis. Hadde jeg ikke ammet hadde jeg gått banabas med slanking tror jeg ^^

Hva er hemmeligheten din?[emoji2]
Her sitter de siste kiloene bom fast[emoji13]

Ja. Travle helger har vi men med litt organisering og tidvis noe barnevakt (ikke denne helgen. Nå klarer vi oss selv samt at mamma er syk) så får vi det til. Heldigvis har vi to biler. Den ene skal inn igjen på verksted over helga men det er gull å ha den på "permisjon" i helgene...

To biler er nok greit ja[emoji28]

Hva er hemmeligheten din?[emoji2]
Her sitter de siste kiloene bom fast[emoji13]

Mye lettere når en har mye enn når en bare har igjen sluttspurten :)
Jeg hadde ikke klart det uten støtte. Livsstilsendringskurs over 8 uker + oppfølging i 9 måneder, og så slankekrigen. Klarer det ikke alene. Må ha noen andre å gjøre det for.

Hahaha! Stakkarst. En trøtt dyr med deg da.

Husker jeg fikk helt amokk. Var utslitt hver dag. Plutselig en dag. Hadde så mye energi. Vaska og ordna. Baka og styra. Storkosa meg. Gikk å la meg til om med senere en mannen og senere en jeg pleide.og vannet gikk etter en time med søvn.

Vi konkluderte med en sms til jordmor og la oss til å sove igjen. Litt. Kontroll på sykehuset klokken 9 bekreftet uten tvil vannavgang uten rier, hjem å hvile og vente på dem. Avtale om igangsettelse etter et døgn. Men startet heldigvis av seg selv før det.

Jeg skulle ha hjemmefødsel og det harmonerer jo ikke med igangsetting.

Men født på badet hjemme ble lille julebabyen min like over midtnatt. Natt til første juledag. Julenatt

Julefreden er litt sent på plass hos oss da siden jeg ofte styrer til langt på natt lille julaften for å komme i mål
D.eks så jeg ignorerte en delvis vannavgang før hovmesteren og tørket støv og pyntet videre til etter midtnatt. Og fødte et døgn senere.

Haha[emoji28] det er sprøtt å tenke på!

Back
Topp