Jeg skal se hva jeg kan bidra med..Det er helt sant[emoji2] vært greit her idag, men tempo må generelt økes..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal se hva jeg kan bidra med..Det er helt sant[emoji2] vært greit her idag, men tempo må generelt økes..
Store planer for lørdagskvelden?
Her blir det gåturer med hunder, film og godis
Tipper hun koser seg[emoji2]
Blir sofa, snop og TV her[emoji1]
Kan jo drøye leggingen deres litt....
Hvilken type snop, og hva skal dere se?Blir sofa, snop og TV her[emoji1]
Mye lettere når en har mye enn når en bare har igjen sluttspurten
Jeg hadde ikke klart det uten støtte. Livsstilsendringskurs over 8 uker + oppfølging i 9 måneder, og så slankekrigen. Klarer det ikke alene. Må ha noen andre å gjøre det for.
Imponert![emoji1] kurs hadde vært veldig interessant!
Høres veldig bra ut, hvor mye har du gått ned?Mye lettere når en har mye enn når en bare har igjen sluttspurten
Jeg hadde ikke klart det uten støtte. Livsstilsendringskurs over 8 uker + oppfølging i 9 måneder, og så slankekrigen. Klarer det ikke alene. Må ha noen andre å gjøre det for.
Hehe. Min familie er høylytte altså. Men jeg trives best med de slik jeg da [emoji14]Ja, kommer litt an på hvem. Gubben har slitsom familie. Single damer i sin "beste" alder. Som alle skal overdøve hverandre xD
Takk. Blir en rolig kveld uansett. Unga har vært så på høygir nå i dag at de er litt slitne de ogsåHåper du får masse hvile i kveld[emoji1]
så deiligHurra, ferdig med de fleste julegavene ) aldri vært så tidlig ute noen gang. Men terminen gjør at det tvinger seg frem
rydde blant annetHva da?[emoji12]
min egen feilSå kjipt da[emoji31]
så kjedelig daNoen hyggelige planer for helgen?? Jeg skulle egentlig få besøk.. men sykdom kan man ikke noe for så da kom hun ikke alikevel.. kjedelig!
håper han koser segPå plass i svømmehallen.
Bare et barn og følgelig bare et kurs i dag. Eldste er jo akkurat levert på skolen for korps-helg.
Mannen lager pizza til jeg og mellomste kommer hjem. Så skal han på skolen og være nattevakt mens jeg og jentene skal sove hjemme i natt. Så kommer vel han hjem og sover når ungene får frokost og går igang med spilling i morgen mens jeg tar meg av jentene og på et vis organiserer at vi får i alle mat i tide til svømmekursene deres i morgen ettermiddag.
fin fin dagHelt grei[emoji4] litt travel da jeg har vært alene med 4 små..
Du da?[emoji2]
Mhm spesielt når den ikke finnes i større strKjedelig når de vokser ut av fine klær[emoji4]