Guttaug2017
Glad i forumet
Husker enda når jeg var liten og vi pyntet det lille julaften. Men rydder vekk jul i romjula så blir så kort tid da.Ser det er mange som gjør det for tiden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Husker enda når jeg var liten og vi pyntet det lille julaften. Men rydder vekk jul i romjula så blir så kort tid da.Ser det er mange som gjør det for tiden.
Her går den ut ila første uken av januarHusker enda når jeg var liten og vi pyntet det lille julaften. Men rydder vekk jul i romjula så blir så kort tid da.
Er så lei av jul etter 2.juledag jeg. Hehe.Her går den ut ila første uken av januar
Yes vi er klarDa er vi klar for 1. Desember
Her er julestjerne klarJulestjerna er oppe og treet er tent
Varfør ?? Vad skjer då?Gleder meg til helg!
Ja det er den verkligen gleder oss allesammenDesember er hjertelig velkommen[emoji173]️
Føler virkelig med deg[emoji171] skjønner godt det går utover psyken og alt. Helt utrolig at dem har dratt det så langt synes jeg. Men er jo en god ting synet har blitt bedre. Håper du får kost deg i jula uansett utfall[emoji4] og at du uansett slipper å vente fryktelig lenge.
Hormoner kan være skikkelig kjipe. Og det toppa seg da sambo hadde fiksa noe jeg virkelig ikke ville uten å snakke med meg først. Klart han prøvde jo bare å være snill, og tanken var god den[emoji177] formen er så der, ikke kjempe dårlig, men en god kombo av mange ting. Bekkenløsning, svangerskapsdiabetes, lavt stoffskifte og jeg er allerede veldig stor og tung.
Dobbelt uff...
Ikke klar jegDa er vi klar for 1. Desember
Tidlig tretrnningJulestjerna er oppe og treet er tent
Da får vi se om du har rettNeida, ikke noen utfordring jeg vet om, bare noe jeg har fått for meg
He heOg en time før det er desember er tre kalendere klare. Jeg har bare pakket 50 (skaffet ca 60) av pakkene, mamma resten.
Yngste fikk sin i dag
Skjønte slett ikke hva en stor pakke var og måtte få hjelp til å åpne den
Så bare på den. Hva et det der? Den ene av de små var beregnet til i dag. Tre bleier til dukkene. Mamma har sydd. Og da. Da skjønte hun det plutselig og ville åpne resten!
Skal tro hva hun tenker i moegen..
Det gjør jeg ogsåGleder meg til helg!
Yes så er der koselig ekstra lengeTidlig tretrnning
Koselug daIdag har meg og barnen satt opp julestjernerna funnet fram massa julepynt alla stor og små nisser er fremme. Tror ikke me tar fram juletreet da vi reiser den 19 desember
Lykke til[emoji171]Jaa håper det selv [emoji171] Fikk vite i dag at legen min snakket med de forrige uke, da sa de at de skal ringe meg når de finner mulighet til å legge meg inn. Får se da. Åh jeg kjenner så til hormonstyret. Huff. Sambo fikk gjennomgå [emoji85] høres ut som du har nok å stri med da [emoji171] Hvor langt er du vei nå? Jeg slet massivt med stoffskiftet selv I svangerskapet, men da fra start og til uke 25. Ikke bra. Har du hypothyreose fra før, eller er det relatert til svangerskapet? Håper de tar godt vare på deg [emoji4]
Fikk mannen til å gå opp for å hente en pysj, bare for at han skulle få se adventskalenderen sin. Men han så det ikke. Så jeg ba han ta med skittentøyet sitt ned. Jeg hadde slengt det i en kurv, men det visste jo ikke han. Så jeg tenkte at han da kom til å plukke opp klærne sine fra gulvet. Meeeeen nei da. Han bare tok den nærmeste kurven og gikk ut med den, og han vet fremdeles ikke at han får en kalender