Ok lang er best syns jeg hihiJoo selvfølgelig. Glemte å skrive det og på. Har tre lengder på arm på den kjolen [emoji23]. Hehe har lang og
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok lang er best syns jeg hihiJoo selvfølgelig. Glemte å skrive det og på. Har tre lengder på arm på den kjolen [emoji23]. Hehe har lang og
Ok lang er best syns jeg hihi
Vet ikke
Jobb
Byen
Hente pakke
Trening med kb
Blir stressa kjenner jeg
Ingenting er klart
Mhm er såSå lenge det ikke er sommer og sol synes jeg og det mest anvendelig
Hvor kalt??
Og en time før det er desember er tre kalendere klare. Jeg har bare pakket 50 (skaffet ca 60) av pakkene, mamma resten.
Yngste fikk sin i dag
Skjønte slett ikke hva en stor pakke var og måtte få hjelp til å åpne den
Så bare på den. Hva et det der? Den ene av de små var beregnet til i dag. Tre bleier til dukkene. Mamma har sydd. Og da. Da skjønte hun det plutselig og ville åpne resten!
Skal tro hva hun tenker i moegen..
Idag har meg og barnen satt opp julestjernerna funnet fram massa julepynt alla stor og små nisser er fremme. Tror ikke me tar fram juletreet da vi reiser den 19 desember
Mhm er så
Ja heldigvis. Men bænga hodet i bordkanten da hu var for ivrig i sofaen så sa ble det til at jeg våka litt over henne i frykt for hjernerystelse. Men gikk heldigvis fint
Nei heldigvis ikke. Det er en sjelden bivirkning av angstmedisinen min. Og hatt det noen uker nå. Men ble enig med legen igår at jeg bare slutter tvert med medisinen for sånn klarer jeg ikke ha det. Er livredd for å sove :/
Hva er pris for det i såfall ?Si ifra om du vil jeg skal ordne en sånn kjole til jenta og dukke eller om vi skal bare ta bukse og sende avgårde idag?
Eller hva blir det sammenlagt alt ? HeheSi ifra om du vil jeg skal ordne en sånn kjole til jenta og dukke eller om vi skal bare ta bukse og sende avgårde idag?
Takk takk. Føler Lier området roper høyt på meg, så da må jeg bare dra dit da
Samma her.-2[emoji12] ikke veldig ille...[emoji6]
Ja det var uforskammet kaldt
Over i desember nå, folkens! ;-)
Bør 30 min unna lier caJaa det må vi. Bor du i osloområdet?
Ikke i årDu som alltid har full kontroll!![emoji1]