Nei, det er en tanke som kom i mitt hode for et par uker siden og har modnet litt i dag.
Vent og se i morgen ;-)
Gleder meg[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, det er en tanke som kom i mitt hode for et par uker siden og har modnet litt i dag.
Vent og se i morgen ;-)
Du aner ikke hvor velkommen du hadde vært.
Pustepause nå. Sokker gjenstår, mange single ser det ut til...
Bortsett fra at jeg ikke har pakket kalendergaver. Så herlig. Tenk. Desember i morgen.
Ute er det snø og 5-6 kuldegrader. Herlig.
(men i løpet av helga skal det regne bort da.)
Heng opp adventsstjerner i dag, hyggelig
God kveld jenter har dere det bra.
Siste dag i november i dag, og så kommer julemåneden
Hun er desverre veldig makt syk slutter etter jul! Juhu!!Fysj da, for en sjef. Hvordan i all verden? Sånn skal det jo ikke være!!
Ja, de så nok at jeg hadde røde øyne når jeg kom utSender deg en god klem[emoji173] Det skal ikke være slik på en arbeidsplass uansett, og hva slags signaler sendes til barna tenker jeg. De er jo noen mestere i å plukke opp og få med seg[emoji20]
Dobbelt uff...Uff da
Treet også? Det tar vi nærmere julaftenJulestjerna er oppe og treet er tent
Treet og ja er kunstig så fant ut vi ville ha det oppe lengst muligTreet også? Det tar vi nærmere julaften
[emoji173]Ja, de så nok at jeg hadde røde øyne når jeg kom ut
Neida, ikke noen utfordring jeg vet om, bare noe jeg har fått for megÅh skal det lages tråder igjen nå?
Nei, ikke det jeg vetEr det utfordring på gang?[emoji1]
Snart jul!!Hun er desverre veldig makt syk slutter etter jul! Juhu!!
Ser det er mange som gjør det for tiden.Treet og ja er kunstig så fant ut vi ville ha det oppe lengst mulig
Takk[emoji173]
Bare 1 liten mnd igjenSnart jul!!