Ikke ferdig herHengt opp kalender til ungene . Så koselig . Gleder meg enormt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke ferdig herHengt opp kalender til ungene . Så koselig . Gleder meg enormt
Oj fjør duJeg flytter til lier området forhåpentligvis i løpet av neste år. Orker ikke -25 til -30 de verste dagene mer
Kan bli kaldt der ogsåSkjønnerdet . Hva er temp på Lier ?
Samme herSvigerfar er ikke lett å kjøpe til
Hvor da?Svigers sin vi bruker den mer enn de da Hehe . Vi sparer til ferieleilighet vi
Minus 3 herVentetjeneste på legekontoret altfor kaldt inne også. Graderstokken er gått til -17 nå :O
Åh skal det lages tråder igjen nå?Men jeg sitter i det minste med en liste for 24 tråder jeg skal lage i desember.... Mangler vel ca 6...
Ikke santGodt du kom deg gjennom det[emoji4]
Fra lampehusetOooh, de er så lekre[emoji1] hvor??
Var ikke du ferdig da?Ikke ferdig her
Ved alicanteHvor da?
Tror jeg vet hva nåSamme her
God førmiddag . Imorges våkna vi till -5 kalt. Peisen fyrte eg. Skulle kunne sova på siden av den . Nå skiner solen og -1 . Skall snart legge minste før en hvil och kanske få gjort litt ting hjemma.
Ble bhg idag. Hun hadde godt av en rolig hjemmedag
Det er at kroppen lammes som den gjør under rem-søvn. Men at det skjer før hodet går i remsøvn så det blir en ubalanse der. Det vil si at jeg er våken og i drømmeland samtidig, og har mareritt men klarer ikke våkne. Jeg hører alt som skjer og kjenner dyna f.eks ligger på kroppen. Jeg er bevisst men i drømmeland. Og det er helt forferdelig føler meg fanget og noen som står oppå meg og holder meg fast. Våkna inatt av at jeg lå med både beina og hendene rett opp og prøvde å komme meg vekk fra noe i drømmen.
Hengt opp kalender til ungene . Så koselig . Gleder meg enormt [emoji173]️[emoji173]️
KoseligSamme har jeg gjort[emoji173]️[emoji173]️
Jeg flytter til lier området forhåpentligvis i løpet av neste år. Orker ikke -25 til -30 de verste dagene mer
Plutselig[emoji6]
Svigerfar er ikke lett å kjøpe til