Bortsett fra at jeg ikke har pakket kalendergaver. Så herlig. Tenk. Desember i morgen.Tenk i morgen er det desember [emoji173]️
Ute er det snø og 5-6 kuldegrader. Herlig.
(men i løpet av helga skal det regne bort da.)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bortsett fra at jeg ikke har pakket kalendergaver. Så herlig. Tenk. Desember i morgen.Tenk i morgen er det desember [emoji173]️
Nei, det er en tanke som kom i mitt hode for et par uker siden og har modnet litt i dag.
Vent og se i morgen ;-)
Får ikke gjort det før jeg kommer hjemHeng opp adventsstjerner i dag, hyggelig
Har noe å se frem til daFår ikke gjort det før jeg kommer hjem
God kveld jenter har dere det bra.
Siste dag i november i dag, og så kommer julemåneden
Mannfolk altså [emoji23][emoji23] Hint duger virkelig ikke. [emoji14]Fikk mannen til å gå opp for å hente en pysj, bare for at han skulle få se adventskalenderen sin. Men han så det ikke. Så jeg ba han ta med skittentøyet sitt ned. Jeg hadde slengt det i en kurv, men det visste jo ikke han. Så jeg tenkte at han da kom til å plukke opp klærne sine fra gulvet. Meeeeen nei da. Han bare tok den nærmeste kurven og gikk ut med den, og han vet fremdeles ikke at han får en kalender
Det skjønner jeg godt!Altfor kaldt. Tror jeg emigrerer med måsen sørover
Mannfolk altså [emoji23][emoji23] Hint duger virkelig ikke. [emoji14]
Sender deg en god klem[emoji173] Det skal ikke være slik på en arbeidsplass uansett, og hva slags signaler sendes til barna tenker jeg. De er jo noen mestere i å plukke opp og få med seg[emoji20]Nok en fæl da... Hatt krangel med sjefen og kom tårevåt ut fra kontoret.
Ekstremt altså. Nesten så man skulle filma de så de fikk se selv [emoji23][emoji23]Det er nesten litt utrolig hvor fjerne de kan være
Måtte tiden gå fort for deg frem til termin!Åååh, jeg har så himla lyst på brødskive med brunost og et stort glass med iskald melk.....
Ekstremt altså. Nesten så man skulle filma de så de fikk se selv [emoji23][emoji23]
Jepp. I morgen er det desember.God kveld jenter har dere det bra.
Siste dag i november i dag, og så kommer julemåneden
Jaaa[emoji28]Måtte tiden gå fort for deg frem til termin!
Plutselig[emoji6]Oi. Jeg innså plutselig at jeg er med i trekningen om ei stelleveske
Med mindre jeg plutselig faller ned 14 plasser, og det er vel ikke egentlig sannsynlig. Jeg kommer jo ikke til å vinne, men likevel da